سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
د, 1399/12/04 - 15:09

اردوی راهیان نور به صورت مجازی افتتاح شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: امنیت کشور مرهون جانفشانی شهداست.

به گزارش کوله بار، حسن موحدی فرد، مدیر کل آموزش و پرورش استان در آیین افتتاح اردوی راهیان نور که به صورت مجازی با حضور مسئولین استان و آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: امنیت کشور مرهون جانفشانی و از خود گذشتگی شهداست.

او افزود: هر روز که می‌گذرد تاثیر خون شهدا را بیشتر حس می‌کنیم و به وضوح شاهد آن هستیم که تاثیر عمیقی را در دانش آموزان ما ایجاد می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد به نقش دانش آموزان در دوران جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: بی شک اگر الان هم شرایط زمان جنگ بود دانش‌آموزان نقش به سزایی را ایفا می‌کردند.

او ادامه داد: متاسفانه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری اردوی راهیان نور میسر نیست و وظیفه همه ما حفظ و انتقال این مفاهیم و ارزش‌ها از راه‌های مختلف به دانش آموزان است.

سردار رضا پورشمسی، فرماندهی سپاه الغدیر استان نیز در این آیین گفت: خدا را شاکریم که به ما این افتخار را داد تا در برنامه‌ی راهیان نور شرکت کنیم، زیرا شهدا ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران را حفظ کردند.

او بیان داشت: مجموعه آموزش و پرورش افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و زمانی که به اهداف آموزش و پرورش که در سند تحول بنیادین تدوین شده است نگاه می‌کنیم، شاهد آن هستیم که مدرسه به سمت مدینه فاضله حرکت می‌ کند و در ساحت‌های شش گانه تربیتی قدم گذاشته که همه این عوامل باعث شده این وزارتخانه مهم و تاثیرگذار باشد و در فضای الهی و معنوی قرار بگیرد.

او با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اردوی راهیان نور افزود: از همه عزیزان که باعث شدند این جریان فرهنگی بسیار فاخر در آموزش و پرورش رقم بخورد تشکر می‌ کنم.

سردار پورشمسی افزود: راهیان نور باعث می‌شود یک تحول معنوی و عظیمی در دانش آموزان رخ دهد و این به برکت دوران دفاع مقدس و خون شهیدان است.

او  به بیان ویژگی‌های دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: دفاع مقدس جریان بسیار مهم برای معرفی تشیع و تفکر ایرانی - اسلامی به همه جهانیان بود که در طول ۸ سال دفاع مقدس، فرهنگ کشور ما به دنیا معرفی شد و این تحول عظیم به خاطر رزمندگانی بود که در میدان شجاعانه با دشمن جنگیدند.

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.