سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
د, 1399/12/04 - 15:35

امکان حضور ۳۵۰۰۰ دانش‌آموز در اردوهای مجازی راهیان نور کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از امکان حضور ۳۵ هزار دانش‌آموز در اردوهای مجازی راهیان نور در این استان خبر داد.

به گزارش کوله بار،مجید یزدان‌پناه در مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش آموزی مجازی اظهار کرد: با توجه به عدم امکان برگزاری حضوری اردوهای راهیان نور، امکان حضور ۳۵ هزار دانش‌آموز در اردوهای مجازی استان کرمانشاه فراهم شده است.

وی افزود: استان کرمانشاه در سال‌های گذشته یکی از قطب‌های اردوهای راهیان نور دانش آموزی کشور بوده که امیدواریم امسال در برگزاری مجازی این اردوها برجسته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت نقش دارد، همانطور که در طول هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر این فرهنگ ایثار و شهادت ذره‌ای از خاک کشور به دشمنان داده نشد.

یونس عزیزی در این مراسم به حضور راویان و روحانیون شاخص و برگزاری زنده اردوهای مجازی راهیان نور اشاره و بیان کرد: نحوه برگزاری این اردوها به عهده معلمان و دانش آموزان است.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه نحوه حضور دانش آموزان در اردوهای مجازی راهیان نور به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود، تصریح کرد: این اردوها در سایت مرصاد یار بارگذاری و در شبکه شاد در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

گفتنی است، اردوهای مجازی راهیان نور نیمه اول اسفندماه به مدت ۲ روز برای دانش آموزان دختر و پسر استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.