سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
ش, 1399/12/09 - 17:11

«راهیان نور» هم مجازی شد/آشنایی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با سیره شهدا در «شاد»

راهیان نور دانش‌آموزی امسال همزمان با 20 اسفند با استفاده از تمامی محتوای موجود در آرشیو دفاع مقدس برای استفاده دانش‌آموزان و تبیین عملکرد رزمندگان استان در 8سال دفاع مقدس در شبکه شاد و فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش کوله بار، در جلسه هم‌اندیشی قرارگاه راهیان نور امام حسن عسکری(ع) سپاه قمربنی هاشم(ع) با حضور فرمانده سپاه استان، مدیر کل آموزش و پرورش و مسئولان بسیج دانش‌آموزی برگزار شد.

علی محمد اکبری در این جلسه ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت زینب(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی که هرساله با همکاری آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی و سپاه استان به صورت حضور و اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس برگزار می‌شد امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان‌پذیر نیست.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) افزود: راهیان نور دانش‌آموزی امسال همزمان با 20 اسفند و روز ملی راهیان نور، در فضای مجازی با استفاده از تمامی محتوای موجود در آرشیو دفاع مقدس برای استفاده دانش‌آموزان و تجلیل از خانواده دانش‌آموزان شهید استان چهارمحال و بختیاری و تبیین عملکرد رزمندگان استان در 8سال دفاع مقدس در شبکه شاد و فضای مجازی برگزار می‌شود.

اکبری خاطرنشان کرد: با تولید و بارگذاری محتوای ارزشمند از خاطرات و عملکرد شهدا در هشت سال دفاع مقدس، دانش‌آموزان و نسل جوان و نوجوان شناخت خوبی پیدا می‌کنند و با ارزش‌هایی که انقلاب اسلامی را به 43سالگی رسانده آشنا می‌شوند.

فرحناز قائدامینی نیز هدف از برگزاری این جلسه را هم‌افزایی برای تربیت نسل جوان در گام دوم انقلاب مطابق با دغدغه‌های مقام معظم رهبری دانست و گفت: ما باید جوانان را به گونه‌ای تربیت کنیم که توانایی نگهداشت انقلاب را داشته باشند و بتوانند از ارزش‌های انقلاب اسلامی در مقابل همه دنیا و استکباری که روبرویمان ایستاده دفاع کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری افزود: یادمان باشد فرصت ما بسیار محدود و مسئولیت ما بسیار زیاد است و یکی از کارهایی که باید انجام شود شناساندن راه، مرام و سیره شهدای بزرگواری است که از ابتدای انقلاب در مسیر انقلاب، جنگ 8 ساله دفاع مقدس، دفاع از حرم، دفاع از سلامت جامعه و در دفاع از فرهنگ و ارزش‌ها تقدیم انقلاب کرده‌ایم.

قائدامینی ادامه داد: راهیان‌نور یکی از برنامه‌های مشترک سپاه و آموزش و پرورش بود که هرساله برای دانش‌آموزان پایه نهم، دهم و دوازدهم برگزار می‌شد اما امسال به خاطر زیست بوم جدید اعزام راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: در برنامه راهیان نور دانش‌آموزی که امسال به صورت مجازی برگزار می‌گردد توجه به شهدای بومی و منطقه‌ای و شناساندن آن‌ها به نسل حاضر در کنار شهدای ملی را مدنظر قرار می‌دهیم تا دانش‌آموزان بیشتر با این شهدا مأنوس شوند و از این فرصت برای خودسازی و شناخت ارزش‌های انقلاب اسلامی استفاده کنند.

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.