سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/30
پ, 1399/12/14 - 14:54

راهیان نور یک فعالیت تربیتی با محوریت معلمین است

رئیس سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج کشور در نشست مشترک با مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: راهیان نور یک فعالیت تربیتی با محوریت معلمین است.

به گزارش کوله بار، سردار عباس مطهری در نشست مشترک با مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر از تعاملات مثبت و سازنده فی مابین دستگاه تعلیم و تربیت و سازمان بسیج فرهنگیان، نهاد آموزش و پرورش و معلمان را دارای جایگاه ویژه ای در نظام اسلامی دانست و گفت: معلمان در ایام شیوع ویروس کرونا زحمات زیادی را کشیدند و تلاش آنها در این ایام دو چندان شده است لذا باید از مجموعه تلاش و فعالیت های ایشان تقدیر شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در آستانه آغاز سال تحصیلی جاری اظهار داشت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) معلمان به معنای واقعی افسران سپاه پیشرفت کشور هستند

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج  با اشاره به 37 سیاست کلی ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تصریح کرد: دومین اولویت اصلی این سیاست ها  موضوع آموزش و پرورش است.

سردار مطهری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی بنا نهاده شده است و به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسیج نماد مردم سالاری دینی است گفت: آموزش و پرورش نیز باید بر پایه حضور مردمی باشد، ماموریت بسیج فرهنگیان کمک به ارتقا کارآمدی آموزش و پرورش بر مبنای اسناد بالادستی است.

این مقام مسئول شاکله بسیج فرهنگیان را آحاد جامعه فرهنگیان توصیف کرد و گفت: 80 درصد ماموریت بسیج فرهنگیان در مدارس و 20 درصد آن در ستاد انجام می شود.

وی در پایان برنامه راهیان نور را یک فعالیت تربیتی با محوریت معلمین توصیف کرد و گفت: شعار ما در این حوزه "راهیان نور از مدرسه، با مدرسه و برای مدرسه" است، راهیان نور زیارت با معرفت شهدا است که امسال با توجه به شرایط کرونایی موجود این برنامه به صورت مجازی و در بستر سامانه شاد برای دانش آموزان و معلمین برگزار خواهد شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام و المسلمین مهدی جعفری مسئول بسیج دانش آموزی خراسان رضوی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی مناسب به دانش آموزان مقاطع تحصیلی دوره دوم ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه درخصوص برگزاری برنامه راهیان نور در بستر سامانه شاد گفت: امیدواریم برنامه راهیان نور امسال همانند سال گذشته رنگ و بوی کمک های مومنانه را داشته باشد، افتتاحیه این برنامه 23 اسفندماه از جوار حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.