سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
چ, 1399/12/20 - 12:45
سردار «کارگر» در اختتامیه جشنواره ملی «ره‌آورد سرزمین نور»:

«جوانان»؛ پیشتاز زیارت شهدا در مناطق عملیاتی جنوب/ آماده برگزاری راهیان نور در سال ۱۴۰۰ هستیم

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه این ستاد اولین سازمان پیش‌قدم در اجرای پروتکل‌های بهداشتی جهت مقابله با کرونا بوده است، گفت: در صورت تصویب وزارت بهداشت آماده برگزاری راهیان نور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال ۱۴۰۰ هستیم.

به گزارش کوله بار، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی «ره‌آورد سرزمین نور» که امروز (چهارشنبه) همزمان با ۲۰ اسفند «روز ملی راهیان نور» در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به استقبال جوانان مومن و انقلابی از این رویداد فرهنگی و ارزشی، اظهار داشت: آخرین آمار‌های ما از حضور ملت شریف ایران اسلامی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، حضور بیش از هفت میلیون نفر در سال ۱۳۹۷ است.

وی افزود: طبق تحقیقات انجام‌شده، ۷۵ درصد از زائرانی که در سال ۱۳۹۷ از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید کردند، جوانان بین ۱۵ الی ۳۰ سال بودند و در شرفیابی که خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتیم ایشان فرمودند «این‌ها باید بروند؛ کسانیکه نه انقلاب را دیدند و نه دوران دفاع مقدس را».

سردار کارگر در خصوص برگزاری کاروان‌های راهیان نور بیان داشت: سال گذشته در کمیته اجتماعی _ انتظامی ستاد ملی کرونا که به مسئولیت وزیر محترم کشور تشکیل می‌شد، مصوب شد تا کاروان‌های راهیان نور با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مناطق سفید برگزار شده و ماموریت خود را انجام دهند و بلافاصله وزیر کشور نیز در مصاحبه‌ای این موضوع را اطلاع رسانی کردند، اما متاسفانه چند روز بعد طی جلساتی که صورت گرفت، این مسئله منتفی شد.

وی تصریح کرد: بنده از همه عزیزان در وزارت بهداشت و درمان به ویژه جناب آقای دکتر نمکی خواهشمندم که این امکان را به وجود آورند تا در سال ۱۴۰۰ بتوانیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاروان‌های راهیان نور را اعزام کنیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یادآور شد: اولین سازمانی که در کشور در موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیش‌قدم و داوطلب شد، ستاد مرکزی راهیان نور بود که بنده در اوایل اسفند سال ۱۳۹۸ با مجوز ریاست ستاد کل نیرو‌های مسلح با دکتر نمکی تماس گرفتم و موضوع توقف سفر‌های راهیان نور را اطلاع دادم.

خبر در حال تکمیل است ...

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.