سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
س, 1398/01/20 - 09:16

70 هزار نفر از فارس به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس گفت: 70 هزار نفر از این استان سال 97 در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران 8 سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش کوله بار، سرهنگ حمیدرضا گرامی،  اظهار داشت: شرکت کنندگان در این کاروان ها از مناطق عملیاتی والفجر 8، فکه و علقمه دیدن کردند و یاد رشادت ها و جانبازی های رزمندگان اسلام را گرامی داشتند.
وی افزود: با توجه به این که شرایط جوی در فروردین ماه جاری در استان خوستان و فارس مساعد نبود، اعزام کاروان های راهیان نور در نوروز 98 با رعایت اقدامات ایمنی صورت گرفت.
گرامی، با اشاره به اینکه کاروان راهیان نور یکی از نوآوری های انقلاب اسلامی است، گفت: اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان و دانش آموزان از شرکت در این کاروان ها استقبال می کنند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس بیان کرد: برنامه ریزی این بنیاد مبتنی بر این است که سالانه بیش از 70 هزار نفر از علاقه مندان به شرکت در کاروان های راهیان نور را به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام کند.
گرامی در بخش دیگری از مطالب خود بیان داشت: فارس، استان معین در پاسداشت یادواره عملیات علقمه است و هم اینک برنامه ریزی های لازم برای انجام این کار در حال انجام است و امیدواریم با توجه به این موضوع در سال 98 در زمینه اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب نیز شاهد نوآوری های خوبی باشیم.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.