سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
س, 1398/07/30 - 12:09
سبحانی خواه در گفتگو با کوله بار:

8 هزار دانش‌آموز بوشهری از مناطق عملیاتی دفاع مقدس و جزیزه خارگ بازدید می کنند

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی از ۱۸ آبان آغاز بیش از هشت هزار دانش آموز استان بوشهر اعزام می‌شوند.

به گزارش کوله بار، عبدالهادی سبحانی‌خواه در گفتگو با کوله بار اظهار داشت:  ۱۸ آبان با اعزام نخستین کاروان دانش‌آموزان خواهر از شهرستان دشتستان فعالیت اردوهای راهیان نور استان آغاز می‌شود.

 

وی با بیان اینکه اعزام دانش‌آموز دختر از ۱۸ آبان آغاز می‌شود تصریح کرد: بیش از ۵ هزار دانش‌آموز دختر و ۳ هزار دانش‌آموز پسر به سرزمین‌های دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

 

سبحانی‌خواه اضافه کرد: دانش‌آموزان پسر به اردوهای راهیان نور از بهمن آغاز و تا پایان امسال ادامه دارد و بیش از ۸ هزار دانش‌آموز استان بوشهر به سرزمین‌های دفاع مقدس اعزام می‌شود.

 

وی تصریح کرد: راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی دارد و برگزاری اردوهای راهیان نور بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین برنامه فرهنگی در عرصه ایثار و شهادت است.

 

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: تبیین جایگاه ۸ سال دفاع مقدس و نقش رزمندگان در جنگ تحمیلی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف مهم برگزاری اردوهای راهیان نور است.

 

وی ادامه داد: با اعزام نخستین کاروان دانش‌آموزان خواهر از شهرستان دشتستان اردوی راهیان نور آغاز می‌شود و اعزام گروه خواهران به سرزمین‌های دفاع مقدس تا ۲۰ آذر ادامه دارد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این اردوها از یادمان مناطق عملیاتی جنوب و جزیره خارگ بازدید می‌کنند، گفت: هدف از برگزاری این اردوها، نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در میان دانش‌آموزان است به‌طوری‌که این فرهنگ به‌خوبی برای دانش‌آموزان قابل‌درک باشد.

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.