سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
ی, 1401/03/22 - 19:33
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارش‌های دفاع مقدس استان کردستان:

«راهیان نور» در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقشی کلیدی دارد

سردار «مالکی» گفت: راهیان نور در انتقال فرهنگ ایثار نقشی کلیدی دارد و ظرفیت مناسبی برای جهاد تبیین دارد.

به گزارش کوله بار،سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارش‌های دفاع مقدس استان کردستان امروز در دیدار با نمایندگان قرارگاه راهیان نور مرکز، «راهیان نور» را از جمله تجارب ارزنده در کشور عنوان کرد و اظهار داشت: راهیان نور راهبرد و حرکتی فرهنگی نوین در جهت حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروز است که تداوم و دستیابی به افق‌های پیش روی را هموار می‌کند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیاناتشان اشاره به دفاع مقدس دارند، افزود: باید در این زمینه فعالیت و تلاش خود را دو چندان کنیم تا ارزش‌های دفاع مقدس به درستی به نسل‌های بعد منتقل شود.

سردار مالکی خاطرنشان کرد: برنامه‌های راهیان نور که برگرفته از فرهنگ اسلامی و ایثار و شهادت است تاثیر عمیقی بر بازدید کنندگان دارد و در این میان تاثیر یادمان‌ها و نمایشگاه‌ها و تبلیغات و فضای محیطی که برگرفته از معنویت و ایثارگری خالصانه رزمندگان است، اثرگذاری بیشتری از مولفه‌های دیگر دارد.

وی ادامه داد: این سرمایه گران‌بها در انتقال، ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت دفاع مقدس به نسل‌های امروزی و بازگو کردن روحیه معنویت، از جان گذشتگی و شجاعت رزمندگان دوران دفاع مقدس نقش کلیدی دارد و فرصت مناسبی در راستای جهاد تبیین واقعیت‌ها و انتقال حماسه‌ها، تجربیات و مجاهدت‌های حماسه‌ساز به نسل آینده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارش‌های دفاع مقدس استان کردستان هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را اشاعه، بسط و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی بیشتر با فداکاری‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، تحکیم پیوند نسل‌ها با نسل دفاع مقدس و مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان دانست.

سردار مالکی برکات تمام ناشدنی این اردو را غیرقابل انکار و مسلم دانست و یادآور شد: نسل‌ آینده باید به معنای واقعی مفهوم هشت سال دفاع مقدس را درک کرده و بدانند که برای آسایش، امنیت و رفاه امروز خون‌های فراوانی ریخته شده و آنها میراث‌دار گنجینه گران‌بهای دستاوردهای حضرت امام (ره) و شهدای والا مقام این کشور هستند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.