سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
ی, 1401/02/25 - 23:23
مدیر ارشد سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در گفت و گو با کوله بار خبر داد؛

آمادگی صد در صدی یادمان های ایلام، کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی برای میزبانی از عاشقان شهدا

سرهنگ محمدزاده گفت: جمعه 16 اردیبهشت ماه با حضور بیش از 30 هزار نفر از زائران راهیان نور از 26 استان سراسر کشور، شاهد برگزاری مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز و آغاز عملیات فرهنگی راهیان نور 1401 بودیم.

به گزارش کوله بار،سرهنگ فیض الله محمدزاده، مدیر ارشد سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در گفت و گو با خبرنگار کوله بار با اشاره به برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت عملیات بازی دراز در شهرستان سرپل ذهاب و آغاز اردوهای راهیان نور 1401 گفت: صبح جمعه 16 اردیبهشت ماه با حضور بیش از 30 هزار نفر از زائران راهیان نور از 26 استان سراسر کشور، شاهد برگزاری مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز و آغاز عملیات فرهنگی راهیان نور 1401 بودیم که بحمدالله با استقبال خوبی از سوی زائران راهیان نور و مسئولان سراسر کشور مواجه شد.

وی ادامه داد: با توجه به توقف موقتی دو ساله در برگزاری اردوهای راهیان نور به دلیل شیوع بیماری کرونا، امسال شاهد حضور پرشور و مردمی از زائران راهیان نور با خودروهای شخصی و کاروانی در سالروز عملیات بازی دراز و صعود به ارتفاعات این منطقه عملیاتی بودیم و بحمدالله قرارگاه های استانی راهیان نور حضور خوبی در این ویژه برنامه داشتند.

سرهنگ محمدزاده خاطر نشان کرد: یکی از نکات مثبت و خاص در ویژه برنامه صعود به ارتفاعات بازی دراز، حضور نوجوانان، جوانان و رده های سنی مختلف به همراه خانواده بود و از سوی دیگر، گروه های مردمی در مسیر آغاز تا پایان ارتفاعات بازی دراز، با برپایی موکب های پذیرایی، جلوه ای خاص و مردمی به این ویژه برنامه داده بودند و از سوی دیگر، حضور مدیران کل استان ها و همچنین مسئولان دولتی در این برنامه ستودنی بود.

مدیر ارشد سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج افزود: حضور موکب های مردمی در مسیر زائران راهیان نور نشان دهنده مردمی بودن راهیان نور است و گروه های مردمی با تجربه برگزاری موکب های پذیرایی در مسیر زائران اربعین حسینی، این بار از زائران راهیان نور پذیرایی کردند.
وی گفت: پشتیبانی و همکاری و هماهنگی خوب میان سپاه، ناجا، ارتش، جهاد سازندگی، هلال احمر و ... در برگزاری این ویژه برنامه بی نظیر بود و با هماهنگی به عمل آمده، شاهد حضور پیر و جوان در ویژه برنامه افتتاح راهیان نور 1401 بودیم.

سرهنگ محمدزاده ادامه داد: روز پنجشنبه 15 اردیبهشت ماه هم شاهد برگزاری ویژه برنامه شهدای عملیات بازی دراز بودیم که با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مسئولان لشکری و کشوری در استان کرمانشاه برگزار شد.

مدیر ارشد سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در پایان تاکید کرد: 4 استان ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی آمادگی صد در صدی برای برگزاری اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور دارند و تمام ظرفیت های سپاه و سایر نهادها همچون آموزش و پرورش و دانشگاه ها برای اسکان زائران راهیان نور در این استان ها آماده است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.