سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
دوشنبه 1403/02/10
د, 1402/06/13 - 09:05
معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

ارائه خدمات به زوار اربعین توسط سپاه امام صادق (ع)

به گزارش کوله بار، سرهنگ علی غضنفری صبح امروز در نشست با خبرنگاران  اربعین حسینی را نشانه وحدت و یکپارچگی دانست و افزود: پیاده‌روی اربعین حسینی وحدتی عظیم بین تمامی ادیان جهان می‌باشد که خودشان را وابسته به امام حسین علیه السلام می‌دانند.

وی با اشاره به نقش سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در پیاده روی اربعین امسال اذعان کرد: سپاه امام صادق علیه السلام همانند هر ساله در راستای خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین علیه السلام موکب‌هایی را در جهت ارائه خدماتی همچون خدمات درمانی، پذیرایی، اسکان و غیره... برپا کرده است.

سرهنگ غضنفری در ادامه از اعزام پزشکان جهادی در موکب‌های درمانی بسیج جامعه پزشکی این سپاه خبر داد و گفت: سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر نیز با اعزام پزشکان متخصصی که به طور جهادی در موکب‌های این سازمان مستقر شدند نقش بسزایی را در جهت ارائه خدمات به زائرین دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در ادامه افزود: مرز شلمچه، نجف اشرف و کربلای معلی از مناطقی می‌باشند که موکب‌های بهداشتی و درمانی سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در آنجا مستقر است.

سرهنگ علی غضنفری با اشاره به هدف اصلی دشمنان اسلام در جهت کمرنگ نمودن مباحث دینی به خصوص اربعین حسینی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام با به کارگیری ابزار رسانه گسترده خود در تلاش آن هستند که جامعه و به خصوص نسل جوان را از مباحث دینی دور کرده و در ذهن آنان شبهاتی را در راستای رسیدن به اهداف شوم خود پیاده سازی کنند.

وی در پایان اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران جنگ‌های شناختی متعددی را در راستای کمرنگ نمودن مراسمات محرم و اربعین حسینی در کشور پیاده سازی کردند، اما برخلاف آنچه تصورشان بود مردمان با بصیرت و دلسپرده به اهل بیت ایران مراسمات محرم و اربعین حسینی امسال را با وحدت و یکپارچگی خود باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار کردند.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.