سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
دوشنبه 1403/02/10
چ, 1402/07/26 - 09:48

برگزاری اردوی علمی راهیان پیشرفت برای شرکت های فناور و دانش بنیان خراسان جنوبی

هادی ایمانی مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در گفتگو با کوله بار، اظهارکرد: اردوی راهیان پیشرفت در 12-13 مهرماه، ویژه شرکت های فناور و دانش بنیان، فناوران و نوآوران مرکز نوآوری خراسان جنوبی منتا برگزار شد.

وی افزود: از جمله برنامه های این اردو برای فناوران کوآپ پلاس؛ سفر به تهران و بازدید از مرکز پردازش دی جی کالا، نمایشگاه ظرفیت ها و توانمندی های روستایی و عشایر، مشاوره کسب و کار و استفاده از دوره های حضوری در مرکز آموزشی متخصصان آینده بود.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: این مرکز در نظر دارد علاوه بر دوره های تئوری و آکادمیک در حوزه کسب و کار، فناوران را با تجارب صاحبان کسب و کارهای فناور و نوآور و در واقع مراحل بیزنس موفق از دانش تا تجربه آشنا سازد.

ایمانی افزود: در دوره کوآپ پلاس تعداد 25 نفر از فناوران در زمینه های صنایع دستی، تاسیسات ساختمانی، پزشکی، زیبایی و سلامت، زیورآلات و جواهر سازی حضور دارند.

وی ادامه داد: همچنین در راستای بازدید هدفمند و بهره گیری بالا از تورهای علمی، تاکنون به میزان 34 ساعت کلاس آموزشی به تعداد 510 نفر ساعت در حوزه های، دیجیتال مارکتینگ، مشاوره و راهبری، شخصیت شناسی، آزمون های دیسک، طراحی بوم کسب و کار، اینتراکتیو طراحی بوم کسب و کار، طراحی پرسونای مخاطب و تاپ استارتاپ ها برگزار شده است.

ایمانی از جمله اهداف برگزاری این تور علمی و اردوی راهیان پیشرفت را معرفی روش های مختلف کسب و کار، آشنایی با کسب و کارهای نوآور و فناور، تدوین استراتژی های بازاریابی، شناسایی بازار، آشنایی با روش های نوین کارخانه های تولید محتوا، معرفی روش های مختلف پردازش محصولات، ارتباط با دنیای جدید تکنولوژی و نحوه تیم سازی در کسب و کار دانست.

 

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.