سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
دوشنبه 1403/02/10
ش, 1402/07/29 - 08:16
با حضور مسئولین اردویی نواحی و مسئولین کمیته خادمین شهدا استان مازندران

برگزاری همایش “با شهدا تا فتح قله‌ها” در مازندران

به گزارش کوله بار، همایش “با شهدا تا فتح قله‌ها” ویژه مدیران اردویی نواحی و مسئولین کمیته‌های خواهر و برادر استان مازندران در ساری برگزار شد.

دست‌اندرکاران راهیان نور استان مازندران در این همایش میزبان پدر و مادر شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی بودند.

سرپرست سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا در این همایش، ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: روزمرگی‌های دنیا باعث می‌شود که ما گذشته و اصل خود را فراموش کنیم که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا است.

 

این مسئول با بیان اینکه با یاری خداوند باید رسالتی که انقلاب اسلامی، امام عزیز و مقام معظم رهبری بر عهده ما گذاشتند را به نحو احسن انجام دهیم، تصریح کرد: از فعالیت کمیته‌های خادمین شهدا و مدیران اردویی در سطح شهرستان‌ها تشکر می‌کنم.

عبدالله فرجی مسئول کمیته خادمین شهدا استان مازندران هم در ادامه این همایش با بیان نکاتی ویژه مدیران اردویی نواحی و مسئولین کمیته های خادمین شهدا استان پرداخت و اظهار کرد: کادرسازی، صدور پیگیری احکام اعضای کمیته خادمین شهدا شهرستان، اجرای برنامه های قرار عاشقی و پلاک در سطح شهرستان، ثبت گروه جهادی خادمین شهدا در هر شهرستان، دیدار با خانواده های شهدا، ایجاد صفحات مجازی و فعال کردن این صفحات از جمله فعالیت‌هایی است که خادمین شهدا باید نسبت به اجرای این برنامه‌ها در سطح شهرستان همت کنند.

برگزاری جلسات توجیحی ویژه مسئولین اردویی نواحی، جلسات تخصصی مسئولین کمیته‌های خادمین شهدا مازندران و برگزاری اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از کشتی سازی صدرا از جمله برنامه‌های اجرا شده در این همایش بود.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.