سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
دوشنبه 1403/02/10
ی, 1402/07/30 - 21:54
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه خبر داد:

حضور ۱۵۰۰ نفر روز از بسیجیان در انواع اردوها

به گزارش خبرنگار کوله بار خوزستان ، در شش ماهه اول سال تعداد ۱۵۰۰ نفر روز از بسیجیان شهرستان ایذه توسط معاونت اردویی ناحیه مقاومت بسیج از انواع اردوها بهره بردند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه، سرهنگ میرنام در گفت و گو با خبرنگار کوله بار خوزستان گفت: اردوهای راهیان نور باید به صورت مستمر در تمامی طول سال اجرا گردد تا بتوان ماهیت فرهنگ بسیج را در جامعه نهادینه کرد.

 

میرنام با بیان وجود جاذبه های گردشگری ، زیارتی ، طبیعی و باستانی فراوانی که در شهرستان ایذه وجود دارد افزود: عزیزان بسیجی و عموم مردم کشور می‌توانند این شهرستان را در برنامه های گردشگری خود قرار دهند.

 

وی بیان داشت: تعداد ۵۰۰ نفر روز از بسیجیان به اردوی زیارتی مشهد مقدس و تعداد ۲۰۰ نفر روز نیز در مراسم ارتحال امام(ره) اعزام شدند.

 

فرمانده ناحیه بسیج ایذه خاطر نشان کرد: حدود ۵۰۰ نفر روز در سایر برنامه های اردویی، گردشگری و جهادی به مناطق مختلف استان و شهرستان اعزام شدند و نیز تعداد ۴۰نفر روز در اردوی راهیان نور غرب شرکت کردند. 

 

وی گفت: همه‌ی این برنامه ها با وجود همه مشکلات مالی و در شهرستان محروم ایذه با لطف و عنایت پروردگار در شش ماهه ی اول سال به نحو مطلوب انجام گرفت.

 

میرنام در پایان با بیان در پیش رو بودن اردو های نیمه دوم سال ۱۴۰۲ گفت: این ناحیه کما فی سابق آمادگی اعزام به اردوی راهیان نور دانش آموزی ،دانشجویی و سایر اقشار را دارد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.