سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
ی, 1401/03/22 - 20:50

دو انتصاب در بنیاد حفظ آثار و نظر ارزش های دفاع مقدس

سردار «عباس مطهری» و سردار «حسین ستوده» به ترتیب به‌عنوان «رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس» و «رئیس بازرسی» بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس» منصوب شدند.

به گزارش کوله بار، سرتیپ‌ دوم پاسدار «عباس مطهری» با پیشنهاد سردار «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، از سوی سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، به‌عنوان «رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس» منصوب شد.

در بخشی از این حکم به تلاش وافر در اجرای مفاد اساسنامه و سند راهبردی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، پیگیری و نظارت مداوم در ساخت مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس در استان‌های کشور، ارتباط با کارشناسان و نخبگان علمی و هنری برای تهیه و تدوین محتوای موزه‌ها و ایجاد هماهنگی بین موزه‌های دفاع مقدس کشور تاکید شده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تقدیر از زحمات سردار «مطهری» در حوزه راهیان‌نور، برای وی توفیقات روزافزون را در مسئولیت جدید خواستار شد.

گفتنی است، سردار «مطهری» پیش از این به‌عنوان دبیر قرارگاه مرکزی راهیان‌نور سپاه و بسیج مشغول به فعالیت بود.

در این مراسم سردار کارگر از خدمات سردار حسین ستوده در سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس و پیگیری و تلاش‌های وی را در موضوع ساخت و تکمیل موزه‌ها قابل تقدیر عنوان کرد.

همچنین سردار ستوده با حکم سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، به‌عنوان «رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس» منصوب شد.

انتهای پیام

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.