سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/05
ی, 1401/03/22 - 19:33
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان تأکید کرد؛

ضرورت نصب المان شهدای لرستانی در منطقه عملیاتی «حاج عمران»

سرهنگ «رشیدی» گفت: لازم است تا المانی به یاد شهدای لرستانی عملیات «حاج عمران»، در منطقه این عملیات نصب شود تا مسافران راهیان‌نور که از منطقه بازدید می‌کنند، در جریان ازخودگذشتی و فداکاری رزمندگان استان لرستان در عملیات «حاج عمران» قرار گیرند.

به گزارش کوله بار، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در جلسه شورای ترویخ فرهنگ ایثار و شهادت استان، اظهار داشت: استان لرستان در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن دِین خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کرد.

وی با بیان اینکه استان لرستان با شش هزار و ۵۴۴ شهید نسبت به جمعیت، بیشترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: آن‌گونه که شایسته است، نقش لرستان در دفاع مقدس نگاشته نشده و به تصویر کشیده نشده است.

رشیدی با تاکید بر ضرورت همگرایی و هم‌افزایی در تولید آثار مرتبط با دفاع مقدس، تصریح کرد: استان لرستان در عملیات «حاج عمران»، در ۳ شب ۲۹۴ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد؛ بنابراین لازم است تا المانی به یاد شهدای لرستانی عملیات «حاج عمران»، در منطقه این عملیات نصب شود تا مسافران راهیان‌نور که از منطقه بازدید می‌کنند، در جریان ازخودگذشتی و فداکاری رزمندگان استان لرستان در عملیات «حاج عمران» قرار گیرند.

وی ادامه داد: در خصوص عملیات مرصاد کتابی نوشته شده است که از نقش استان لرستان و شهدای آن در این عملیات هیچ مطلبی نیامده است؛ در صورتی‌که لرستان ۷۵ شهید را عملیات مرصاد تقدیم کرده است.

رشیدی گفت: برگزاری کنگره شش هزار و ۵۴۴ شهید استان لرستان را درپیش رو داریم که قطعاً رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهند پرسید که در خصوص شهدایی مانند محمد بروجردی و سید فخرالدین رحیمی چکار‌هایی انجام داده‌اید؟

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان با تأکید بر ضرورت شناساندن شهدای شاخص، تصریح کرد: باید بر اساس رسالتی که بر دوش ما قرار دارد، با تولید آثار فرهنگی و فاخر، اجازه ندهیم انقطاع نسلی در این زمینه به وجود بیاید.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.