سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/26
پ, 1402/09/02 - 13:50
به مناسبت هفته بسیج برگزار شد

عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای دیلم

به گزارش کوله بار،  در سومین روز از هفته مبارک بسیج برای یادآوری و تداعی سال‌های دفاع مقدس و بیعت مردم و مسئولین با شهدا ، آیین غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهر دیلم با حضور امام جمعه، خانواده معزز شهداء، مسئولین ادارات و بسیجیان و ایثارگران این شهر انجام گرفت.

در این مراسم معنوی پس از زیارت قرائت پرفیض عاشورا توسط حجت الاسلام اسدی امام جمعه دیلم، سرهنگ پاسدار محمد سلیمی ضمن تبریک هفته مبارک بسیج به بسیجیان و رهروان شهداء این هفته را فرصت بسیار خوبی برای تجلیل و تکریم از جانفشانی ها و ایثارگری های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و بسیجیان دانست.

فرمانده سپاه دیلم در ادامه گفت: بسیجیان با شجاعتها و دلاور مردیهای بی نظیر خود در عملیات‌های ثامن الائمه، فتح المبین، بیت المقدس، خیبر، جزیره مجنون، بدر، والفجر، شلمچه و…….. حماسه آفریدند و تا آخرین قطره خون جنگیدند و این روحیه دینی، اعتقادی و مذهبی بسیجیان زبانزد و امروز الگویی برای مسلمانان جهان است.

پس از سخنان فرمانده سپاه شهرستان دیلم شرکت کنندگان در این مراسم زیارت نامه شهداء را بصورت دسته جمعی قرائت و پس از آن اقدام به غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهداء نمودند.

در انتهای مراسم یاد شده همه شرکت کنندگان در این مراسم برای سرو صبحانه مهمان سفره با کرامت شهداء شهرستان دیلم بودند.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.