سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
دوشنبه 1403/02/10
س, 1402/09/21 - 13:29
رئیس کمیته مرکزی خادمین شهدا کشور:

نگاه به شبکه خادمین شهدا باید اصلاح شود

به گزارش کوله بار، محمد حاجی رحیمی در دوره توانمندسازی خادمین شهدای بوشهر در مشهد، اظهار داشت: جنگ با دشمن سختی های زیادی داشت اما با وجود سختی و تلخ بودن آن خیلی شیرین بود.

حاجی رحیمی با بیان اینکه با وجود اینکه بهترین افراد جامعه را در جنگ از دست دادیم اما شیرین ترین لحظات را در این زمان گذراندیم، افزود: آنهایی که جنگ را سپری کردند قطعا به شما خواهند گفت که شیرین ترین لحظات را در دفاع مقدس سپری کردیم.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر و با وجود شرایط جامعه ما نباید تماشاچی باشیم و اگر تماشاچی باشیم آیندگان یقه ما را خواهند گرفت، ادامه داد: ما در حال حاضر دو جبهه و سپاه بیشتر نداریم ما یا سپاه حقیم یا سپاه باطل و جبهه خود را باید مشخص کنیم.

رئیس کمیته مرکزی خادمین شهدا کشور یادآور شد: در دوران آخرالزمانی اگر تماشاچی باشیم در جبهه امام زمان نخواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن با هجوم به ارزش ها می خواهد جوانان را از ما بگیرد، تصریح کرد: شیاطین برای گرفتن جوانان از ما معابر متعددی ایجاد کرده اند پس نقش ما در این زمان است که معبری باز کنیم.

حاجی رحیمی با بیان اینکه مین های آخرالزمانی مین های محتوایی و نرم افزاری است، خاطرنشان کرد: نقش ما در این زمان این است که معبری باز کنیم و هیچ معبری کوتاه‌تر و سریعتر از شهدا نیست.

وی با تاکید بر اینکه ماموریت کمیته خادم شهدا تربیتی است، افزود: برای اینکه حال جوانان خوب شود ما باید آنها را با شهدا مرتبط کنیم.

حاجی رحیمی با اشاره به اینکه ماهیت ما شبکه مردمی است، یادآور شد: نگاه ما سازمانی نیست بلکه تکلیفی بوده هرچند سازمان متولی کار است.
وی در پایان با تاکید بر اینکه نگاه به شبکه خادمین شهدا باید اصلاح شود، گفت: اگر نگاه به شبکه سازمانی شود به نتیجه نمی رسیم.
انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.