سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
ی, 1401/03/22 - 20:16
مسئول روایتگران راهیان نور در سپاه:

وجود 17 هزار شهید ترور، نشانه مظلومیت ایران اسلامی است

سردار مسجدی گفت: وجود 17 هزار شهید ترور، نشانه مظلومیت ایران اسلامی است، در این مملکت بیش از ۱۷ هزار نفر را ناجوانمردانه کشتند و به شهادت رساندند.

به گزارش کوله بار، مراسم بزرگداشت سالگرد شهدای ترور خرداد بسیج تاکستان امروز با حضور سردار «مسعود مسجدی» مسئول روایتگری راهیان نور سپاه پاسداران برگزار شد.

سردار مسجدی در این مراسم اظهار داشت: در جنگ جهانی اول مسئولیت کشور بر عهده احمد شاه بود که با وجود اعلام بی طرفی، دشمن به کشور ما چشم طمع دوخت. رضاه شاه وقتی حکومت را بر دست می گیرد اول تظاهر به اسلام می کند و بعد از مدتی در مقابل اسلام و به ویژه در مقابل شیعه ایستادگی می کند.

وی گفت: در زمان رضا شاه پهلوی حوزه علمیه قم به رهبری شیخ حائری یزدی تازه تاسیس شده بود و طلبه ها و علما در مدرسه فیضیه قم در کنار حرم حضرت معصومه درس می خواندند. رضاه شاه بحث کشف حجاب را مطرح کرد و برای اینکه غیرت مردم را بسنجد، اول دختران خود کشف حجاب می کنند و وارد حرم حضرت معصومه می شوند که این امر مورد اعتراض قرار می گیرد.

مسئول روایتگری راهیان نور سپاه پاسداران عنوان کرد: رضاه شاه شخصا وارد حرم می شود و به ساحت حضرت معصومه بی احترامی می کند و حضرت آیت الله بافقی را مورد ضرب و شتم قرار می دهد. در زمان همین رضا شاه وقتی جنگ جهانی دوم آغاز شد کشور ما با وجود کلی سلاح در مقابل اشغالگران حتی نیم ساعت نتوانست مقابله کند.

سردار مسجدی در ادامه افزود: در اوایل انقلاب گروه های ضد انقلاب برعلیه اسلام و انقلاب فعالیت می کردند. منافقین در این مملکت بیش از ۱۷ هزار نفر را ناجوانمردانه کشتند و به شهادت رساندند. به دستور امام راحل با تمامی این گروهک ها وارد جنگ شدیم و در مقابلشان ایستادگی کردیم و در جنگ تحمیلی هم به عنوان ستون پنجم دشمن در حال خیانت به ایران بودند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.