سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/27
چ, 1392/12/07 - 08:18
مدیر اردو گاه شهید مسعودیان اهواز خبر داد:

اردو گاه شهید مسعودیان میزبان کاروان راهیان نوردانشجویی استان فارس

کوله بار: مدیر اردو گاه فرهنگی تربیتی شهید مسعودیان اهوازازمیزبانی کاروان راهیان نوردانشجویی استان فارس خبرداد.

فرج الله کمایی اظهار داشت: اردو گاه شهید مسعودیان میزبان 400نفر از دانشجویان استان فارس در قالب کاروان های راهیان نوراز تاریخ 1اسفندماه به مدت سه شب می باشد.

کمایی درخصوص ظرفیت این اردوگاه تصریح کرد:اردوگاه شهید مسعودیان دارای 15زائرسرا باظرفیت 7هزار نفرو هر  زائرسرا حدود 400نفراست.

وی ازجمله برنامه های فرهنگی اجرا شده برای کاروان های راهیان نوردر این اردوگاه را اینطور عنوان کرد: این برنامه ها شامل استقبال از زائرین،بدرقه زائرین،برگزاری مراسم شبانه نمایش فرهنگی رزمی مردان آسمانی ،برگزاری نماز جماعت وهمچنین بازدید از یادمان ها می باشد .

کمایی در پایان خاطر نشان کرد:

اسطوره های دفاع مقدس نه افسانده اند و نه زاییده تخیل ، بلکه آنان پدر ، برادر ، خویشان و دوستان و همرزمان ما بوده، با ما زندگی می کردند و هنوز هم از رشادت ها و دلاوری هایشان سخن می گوییم . یقیناً پرداختن به حماسه هشت سال دفاع مقدس و یاد آوری و پاسداشت آن همه بزرگی که در میان خون و آتش و گذشت و فداکاری بدست آمده است یک تکلیف  الهی و انسانی است که بستر اندیشه و فضای مجازی مناسب ترین عرصه ابراز آن واقعیت های انکار ناپذیر در گذر زمان  می باشد . اکنون همراه با کاروان  راهیان نور می توان یادی از روزهای پر حماسه  کنیم که به فرموده رهبر عزیزمان زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست .

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.