سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/27
چ, 1392/12/14 - 10:04
مسئول اردویی راهیان نورسپاه سیدالشهدا استان تهران:

اعزام 6هزارنفرازدانشجویان تهرانی به مناطق عملیاتی جنوب

هدایت الله عابد ازاعزام 6هزارنفرازدانشجویان تهرانی به مناطق عملیاتی جنوب خبرداد.

مسئول اردویی راهیان نورسپاه سیدالشهدا درگفتگوبا خبرنگار کوله بار، اظهار داشت: 6هزار نفر از دانشجویان در قالب 20کاروان از 23بهمن ماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده و تا20اسفندماه نیز ادامه خواهد داشت .

وی گفت: تمامی این  اعزام ها بصورت ریلی انجام می شود ودانشجویان در مدت 4روز از تمام مناطق عملیاتی از جمله فتح المبین وفکه بازدید و در رزمایش اردوگاه شهید مسعودیان شرکت می کنند این دانشجویان در اردوگاه شهید کلهر،هویزه،خرمشهراسکان می یابند.

این مسئول بیان کرد: سفر راهیان نور با هدف ترویج و تعلیم فرهنگ و معارف اسلامی و همچنین حراست از ارزش‌های دفاع مقدس در قالب انتقال هنرمندانه آن به باور و اندیشه دانشجویان برنامه‌ریزی شده است.تمامی فعالیت‌های صورت گرفته در راستای فراهم کردن فضایی برای الهام گیری از رشادت‌ها، شجاعت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان و رزمندگان هشت سال دفاع‌مقدس است.

وی از جمله برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده برای این دانشجویان را اینطور بیان داشت: روایتگری راویان وهمچنین شرکت در نمایشگاه فرهنگی و بازدید از زیارتگاه ها از جمله مهترین برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده برای دانشجویان می باشد.

عابد در پایان گفت:امید است بتوان در قالب کاروان‌های راهیان نور زوایای جدیدی را بر روی دانشجویان باز کرد تا آنان بطور ملموس بتوانند با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند و همچنین سبک زندگی اسلامی را با نگاه ویژه به سبک زندگی دفاع مقدس در زندگی خود ساری و جاری سازند تا از این راه دین خود را به خون شهدا ادا کنند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.