سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/27
ی, 1392/12/11 - 10:27
مدیر اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید هاشمی نژاد بهشهر :

باروت خیس نماد رونمایی از چهره باراک اوباما به عنوان یزیدیان زمان باشد

پور رحیم باراک اوباما را شایسته دریافت جایزه باروت خیس دانست و گفت: پیام های تبریک نوروزی باراک اوباما به زبان فارسی به ایرانیان،یادآور صحرای کربلا و زجز خوانان یزید است که با سخنانی قصد داشتند یاران امام حسین(ع) را به طرف خودشان بکشانند.

علیرضا پور رحیم  در گفتگو با خبرنگار کوله بار اظهار داشت: اردوگاه شهید هاشمی نژاد بهشهر در سال 1380زیر نظر نیروی مقاومت بسیج افتتاح شد واز سال 1388با  تشکیل سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج، اردوگاه شهید هاشمی نژاد تحت پوشش این سازمان فعالیت جدید خود را آغاز کرد.
وی ادامه داد:اردوگاه شهید هاشمی نژاد بهشهردارای 15سوئیت و32آلاچیق و 21کلبه و 2خوابگاه به ظرفیت 407تخت بصورت اسکان شبانه روزی است که این آمار، به 950نفر هم رسیده است.

مدیر اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید هاشمی نژاد در خصوص امکانات ورزشی این اردوگاه ابراز داشت: این اردوگاه دارای زمین های ورزشی والیبال، فوتبال ساحلی وهمچنین  زمین های چند منظوره بسکتبال ،هندبال واسکیت فضای ورزشی است. اولین فضای ورزشی پینت بال در سطح اردوگاه های سازمان راهیان نور راه اندازی شده است. کلیه نیروهای بسیجی که درداخل اردوگاه حضور پیدا می کنند می توانند از فضای تیر اندازی پینت بال استفاده کنند.
پور رحیم ادامه داد:
طبق حدیث پیامبر اسلام که فرموده بوند به فرزندانتان تیر اندازی ،شنا و سوارکاری را بیاموزید، در اردوگاه شهید هاشمی نژاد بهشهر در صدد آموزش شنا، سوارکاری و تیراندازی برای بسیجیان هستیم. یک استخر 200 متری با ظرفیت 100 نفر در خصوص شنا در اردوگاه وجود دارد که امیدوارم مورد استقبال قرار بگیرد.
پور رحیم دیگر امکانات این اردوگاه را اینطور معرفی نمود : سالن همایش شهید آوینی با استعداد100مبل جهت برگزاری همایش های مختلف طرح های صالحین و اردوهای جهادی شهرستانی استانی و کشوری ،سالن اداری اردوگاه ، فضای مجهزرستورانی وآشپزخانه صنعتی  که ظرفیت پذیرایی از 500نفر رادارد و همچنین سالن جلساتی به استعداد 70نفر در ادوگاه موجود است.
مدیر اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید هاشمی نژاد از جمله برنامه های فرهنگی این اردوگاه را اینطور عنوان کرد: برگزاری اردوهای مختلف برای پرسنل اعم ازنیروهای رسمی،بسیجی وحضور در جمع امام جمعه محترم حضرت آیت الله جباری،داشتن دعای توسل هر روز صبح چهار شنبه ،پیاده روی هر پنج شنبه آخر هر ماه ونماز جماعت هر روزه به امامت حجت الاسلام حاج مهدی جهانی در اردوگاه برگزار می شود.
وی از جمله امکانات رفاهی این اردوگاه را اینطور بیان داشت: وجود پارکینگ ،تجهیزات آمبولانس و بهداری ، ماشین آتشنشانی نیز جزء امکانات ماست.
این مسئول اظهار داشت: از 28 اسفند ماه میزبان 250 نفراز سراسر کشور خواهیم بود که از این تعداد 180 نفر از این گردشگران را نیرو های تایید شده خارجی تشکیل داده که در شهر قم استقرار دارند و مابقی خانواده هایی هستند که از سازمان معرفی می شوند و در اردوگاه حضور پیدا میکنند. درروز 13 فروردین ماه  که روز طبیعت می باشد از گردشگران بومی شهرستانی و مستقیم کشوری نزدیک به 1200 نفر در اینجا مستقر می شوند.
وی از جمله برنامه های این اردوگاه در نوروز را اینطور بیان داشت: برنامه های سلامت و تغذیه، نماز جماعت ، پیاده روی ،جنگل نوردی و بازدید از آبشاروهمچنین بازدید از مناطق گردشگری که در سطح شهرستان و استان قرار دارد، از جمله برنامه های این اردوگاه در ایام نوروز است.
پور رحیم در پایان در خصوص جایزه باروت خیس عنوان کرد: باروت خیس از نظر بنده باید به باراک اوباما داده شود زیرا با ترفند های مختلفی که برای کشور ما در ایام نوروز با تغییر لحن و پیام تبریک به ایرانیان  داد، یاد آور صحرای کربلا است.
وی اضافه کرد: آن زمان، رجز خوانان یزید می آمدند و امام حسین را تکفیر می کردند و یاران امام حسین (ع) را می خواستند طرف خودشان بکشند.با این امید که بتوانند با تغیر لحن و پیام تبریک خودشان با زبان ایرانی مردم ایران را کنار بکشند و از صحنه خارج کنند. به نظر بنده باروت خیس را اگر دستی بر آتش داشته باشم به آقای اوباما خواهم داد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.