سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
پ, 1401/01/04 - 03:53
مجری تلویزیون در گفت و گو با کوله بار:

مفاهیم دفاع مقدس را به زبان ساده در میان نوجوانان نهادینه کنیم

گیلانی گفت: هر چقدر بتوان مفاهیم دفاع مقدس را به زبان کودکان و نوجوانان بیان کرد، همان قدر در ذهن و خاطره این عزیزان نهادینه خواهد شد.

کیمیا گیلانی مجری تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار کوله بار با اشاره به حضور خانوادگی زائران در سفرهای راهیان نور گفت: اینکه امسال شرایطی مهیا شده تا مردم به صورت خانوادگی در سفرهای راهیان نور شرکت داشته اند، به منزله این است که اکثریت رده های سنی به ویژه کودکان و نوجوان هم امکان حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس را دارند و این یعنی اینکه بیش از پیش با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می شوند.

وی ادامه داد: اردوهای راهیان نور باعث می شود که نسل های امروزی  از نزدیک سختی های دوران دفاع مقدس را درک کنند و بدانند که امنیت فعلی کشورمان با خون پاک شهدا میسر شده است و یقینا اگر شهدا نبودند، آرامش فعلی را نداشتیم.


گیلانی تاکید کرد: با توجه به حضور نوجوانان و کودکان در سفرهای راهیان نور، امیدوارم که برنامه های ویژه ای برای این رده های سنی جامعه هم در نظر بگیرند، چرا که هر چقدر بتوان مفاهیم دفاع مقدس را به زبان کودکان و نوجوانان بیان کرد، همان قدر در ذهن و خاطره این عزیزان نهادینه خواهد شد.


این مجری تلویزیون در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که هر سال شاهد افزایش حضور کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس باشیم و فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک الگوی موفق در مدیریت کشور نیز مدنظر مسئولان قرار بگیرد چرا که در چنین شرایطی، با بهره گیری از الگوی جهادی می توان مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت.
انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.