سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/29
ش, 1393/01/16 - 09:48

«کاترین اشتون» و «تاریا کرونبرگ» از جایزه باروت خیس درس عبرت بگیرند

سردار یعقوب سلیمانی گفت: سال گذشته جایزه باروت خیر با این شعار که عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد به همسر اوبا رسید و امسال شاهد اهدای این جایزه به کاترین اشتون و تاریا کرونبرگ بودیم که آنها باید از آن درس عبرت بگیرند.

وی افزود: رصد لحظه ای دشمنان بر راهیان نور و حساسیت  آنان برای پیدا کردن کمترین نقاط ضعف این حرکت عظیم میلیونی ، تاثیرگذاری این اقدام فرهنگی را به خوبی نشان می دهد.لذا همه ظرفیت ها را به کار گرفته و بسترسازی های لازم را صورت دادیم تا زائران این مناطق مقدس ایمن و با آرامش به بازدید یادمان های شهدای دفاع مقدس بپردازند.

سردار سلیمانی با اشاره به جایزه باروت خیس خاطر نشان کرد: از سال گذشته جایزه باروت خیر با این شعار که عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد برنامه ریزی شد  و با افکار سنجی و نظرخواهی که صورت گرفت این جایزه به میشل اوباما همسر رئیس جمهور آمریکا تعلق گرفت که طی آیینی خاصی در کنار مزار شهدای گمنام و نقطه مرزی شلمچه ، توسط سفارت سوئیس به وی رسید.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور کشور یادآور شد : امسال برجستگی ویژه ای را در این باره مشاهده کردیم. بعد از طی فرآیندی خاص ابتدا سی نفر کاندیدای این جایزه شدند و درسایتی که به همین منظور وجود دارد به معرض انتخاب مردم و زائرین قرار داده شد بیش از ۲۳۰هزار نفر نظرشان بر روی اوباما رئیس جمهور آمریکا و کرونبرگ نماینده اتحادیه اروپا که چندی پیش سفری به کشورمان داشت قرار گرفت و البته طی چند روز گذشته یک گزینه دیگر یعنی خانم کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم به کاندیدها اضافه شد.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.