سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/05/06
ی, 1402/10/17 - 11:25
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه :

آرامش، صلح ، زندگی و تمام واژه‌های زیبای امروز را مدیون دستان پاک و احساس ناب مادرانه مادران شهدا هستیم

به گزارش کوله بار،از کرمانشاه جمعی از خواهران کمیته خادمین شهدای استان کرمانشاه  در سالروز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها با مادر شهید مهدی نوروزی از شهدای مدافع حرم این استان دیدار کردند.

سرهنگ عزیزی مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم ص با اعلام این خبر گفت:مادران شهدا این شیرزنان ایران اسلامی با الهام از رفتار شایسته حضرت زهرا (سلام الله علیها) و ام‌البنین در مسأله دفاع از حریم ولایت و امامت در دوران جنگ تحمیلی با لبیک به ولی فقیه زمان امام خمینی (رحمت الله علیه) ثابت کردند در پیشگاه بانوی دو عالم روسفید و سربلندند.

آرامش، صلح و زندگی و تمام واژه‌های زیبای امروز را مدیون دستان پاک و احساس ناب مادرانه مادران شهدا هستیم چراکه از دامان مادران شهید است که شهید به معراج می‌رود.مادران شهدا شاهدانی بی‌‌ادعا و نزد پروردگارشان مأجورند، مادران شهدا با خدا معامله نمودند و قطعاً اجر شهید‌پروری کمتر از شهادت نیست.

همچنین عزیزی افزود  خادمین شهدا به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در جهت ادامه سیره شهدا و خصوصا شهدای مدافع حرم در منزل این مادر شهید حضور پیدا کردند و ضمن تبریک روز مادر به این مادر بزرگوار از بیانات ارزشمند ایشان بهره مند شدند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.