سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/28
پ, 1392/12/01 - 08:10
فرمانده بسیج بافق:

آغاز اعزام کاروان های راهیان نور از اوایل اسفند/ رزمایش بیت المقدس در بافق برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق از برگزاری رزمایش بزرگ دو روزه بیت المقدس از سوی بسیجیان این شهرستان در محل اردوگاه قدس خبر داد.

به گزارش کوله بار ؛ سرهنگ بمانعلی باقیان پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران بافق از حضور پرشور و حماسی مردم بافق در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال قدردانی کرد و از برگزاری رزمایش بزرگ بیت المقدس از سوی بسیجیان این شهرستان خبر داد.
 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: رزمایش بیت المقدس با هدف ارتقاء توان تاکتیکی و رزمی بسیجیان شهرستان اوایل اسفندماه طی ۴۸ ساعت در منطقه اردوگاه قدس برگزار می شود.

وی ادامه داد: هدف کلی برگزاری این رزمایش خرسندسازی دوستان و مایوس ساختن دشمنان است. در این رزمایش برنامه های اعتقادی و معرفتی نیز پیگیری می شود.

این مسئول به صبح روز دوم رزمایش یادشده اشاره کرد و افزود: در این هنگام صبحگاه مشترک بسیجیان گردان های مختلف(عاشورا، الزهرا، کوثر و …) شهرستان با حضور خانواده محترم شهدا، ایثارگران، جانبازان و عموم مردم ولایی و همچنین مسئولان بافق برگزار می شود.

باقیان گفت: مرحله اصلی رزمایش پس از اتمام صبحگاه مشترک آغاز می شود.

وی سپس اعزام کاروان های مردمی به ویژه قشر جوان به مناطق عملیاتی جنوب کشور را یادآور شد و بیان کرد: شهرستان بافق هر ساله بیشترین آمار اعزام کاروان های مردمی راهیان نور در سطح استان یزد را دارا می باشد.

فرمانده بسیج بافق اضافه کرد: مراحل اعزام این کاروان ها از ششم اسفندماه سال جاری آغاز می شود و در اواخر فروردین ماه سال آینده پایان خواهد یافت. علاقه مندان جهت ثبت نام برای اعزام به مناطق عملیاتی می بایست به پایگاه های مقاومت سطح شهرستان مراجعه نمایند.

بمانعلی باقیان در پایان علاقه زیاد جوانان به حضور در راهیان نور و تاثیرات بسزای این اردوها را یادآور شد و گفت: مردم در این اردوی ۴ روزه با حضور در مناطق عملیاتی دهلاویه، شلمچه، فکه، طلائیه و … بیشتر با راه و رسم شهدا و خاطرات به جا مانده از ایشان آشنا می شوند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.