سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/29
چ, 1392/12/07 - 10:05

آموزش 4000 نفر برای مدیریت کاروان‌های راهیان نور

کوله بار: دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور گفت: تاکنون 4300 نفر در قم دوره تخصصی آموزش مدیریت کاروان های راهیان نور را گذرانده‌اند.

به گزارش کوله بار؛ سردار یعقوب سلیمانی در مراسم اختتامیه دوره تخصصی آموزش مدیریت کاروان‌های راهیان نور در قم افزود: طی سالهای گذشته نیز بیش از 30 هزار نفر در سراسر کشور آموزش عمومی و مقدماتی مدیر کاروان‌های راهیان نور را نیز پشت سر گذاشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این دوره به هرچه بهتر و مفیدتر برگزار شدن اردوهای راهیان نور کمک می‌کند، گفت: برگزاری این دوره‌ها باعث شده که سفرهای نور هم از لحاظ کاربردی و هم از لحاظ ایمنی در سطح بالاتری نسبت به سالهای گذشته برگزار شود.

وی با بیان اینکه بسیجیان در این دوره‌ها آموزش‌هایی از قبیل ایمنی، علوم اجتماعی، ارتباطات و تربیتی را با زیرفصل‌های مربوطه می‌گذرانند، خاطرنشان کرد: مدیران کاروان‌های راهیان نور باید بتوانند در راستای جذب حداکثری، برنامه‌ریزی صحیح و مواقع بحران احتمالی وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و در این زمینه ها ایفای نقش کنند.

وی با در ادامه با تشریح اهمیت سفرهای راهیان نور پرداخت و گفت: سال گذشته از 36 ملیت در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور پیدا کردند.

سلیمانی همچنین اظهار کرد: در زمینه زیرساخت‌ها و ایمنی، اقدامات گسترده‌ای انجام شده و علاوه بر 600 دستگاه اتوبوسی که برای کاروانها در نظر گرفته شده است، سعی شده در مسیرهایی که امکان آن فراهم است از قطار بهره برد.

این دوره به مدت چهار روز در اردوگاه ولایت قم برگزار شد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.