سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
دوشنبه 1403/02/31
ی, 1393/04/01 - 11:08
مسئول سازمان اردویی راهیان نور کرمانشاه خبر داد

اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی برای جوانان بسیجی کرمانشاهی

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در تابستان 93 برای جوانان بسیجی کرمانشاهی خبر داد.

به گزارش کوله بار، علی یوسفی‌راد از اجرای برنامه‌های مختلف سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در راستای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بسیجی خبر داد.

وی تصریح کرد: برنامه‌های طرح اوقات فراغت در دو مرحله برگزاری اردوهای دو روزه فرهنگی، تفریحی، سیاحتی و زیارتی و غنی‌سازی در قالب برنامه‌ حلقه‌های صالحین اجرا می‌شود.

به گفته مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، برپایی اردوها به‌صورت دو روزه به‌منظور بازدید از مناطق گردشگری و جاذبه‌های طبیعی خواهد بود.

یوسفی‌راد از اعزام 400 نفر از بسیجیان جوانان و نوجوانان کرمانشاهی به شهرستان صحنه خبر داد و خاطرنشان کرد: بازدید از محوطه تاریخی بیستون از دیگر برنامه‌های طرح اوقات فراغت در سال‌جاری به شمار می‌رود.

این مسئول با بیان اینکه اجرای مسابقات ورزشی از جمله فوتبال، فوتسال و شنا از دیگر برنامه‌های تدارکاتی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است، افزود: دعوت از اساتید دانشگاه‌ها در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی از برجسته‌ترین برنامه‌ها خواهد بود.

وی از اجرای نمایش فرهنگی در ارتباط با تهدیدها و تهاجم‌های فرهنگی غرب خبر داد و گفت: این نمایش توسط جوانان و نوجوانان کرمانشاهی به‌منظور پاسخ دندان‌شکن به دشمنان اجرا می‌شود.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ادامه داد: در بسیاری از شهرستان‌های استان کرمانشاه برنامه‌های اوقات فراغت به‌صورت پایگاه محور انجام می‌شود.

به گفته یوسفی‌راد، برگزاری اردوهای راهیان نور به‌مناسبت فرار رسیدن ماه مبارک رمضان به بعد از تمام شدن این ایام موکول خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: سازمان‌ اردویی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در راستای حمایت و فراهم آوردن امکانات لازم برای گروه‌های جهاد سازندگی قدم برمی‌دارد.

وی از حضور تعدادی از طلبه‌های اعزامی از قم در استان کرمانشاه به‌منظور شرکت در طرح جهاد سازندگی خبر داد و گفت: سازمان اردویی نیز با تمام امکانات خود آماده ارائه خدمات لازم به آن‌ها خواهد بود.

انتهای پیام
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930401000137#sthash.dMSkhJXG.dpuf

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.