سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/05/06
ی, 1402/11/08 - 23:12
جشنواره

اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور استان قم

به گزارش کوله بار،اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور سال ۱۴۰۲ استان قم برگزار گردید.

مدیر فرهنگی سازمان اردویی سپاه قم عنوان کرد؛افتتاحیه جشنواره از راهیان نور غرب و شمال غرب آغاز شد که این موضوع با اطلاع رسانی از طریق خبرگزاری ها،کاروان های راهیان نور،اطلاع رسانی در اردوگاه‌های استانی و همچنین کانال ها و گروه های مختلف در فضای مجازی انجام شد و با استقبال زیادی از طرف هنرمندان استانی و فعالان راهیان نور روبه رو شد و در رشته های مختلف ۱۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید.

ایشان تصریح کرد،بعد از داوری آثار توسط داوران مطرح و صاحب نام استان،آثار ارسالی در ۵ رشته نقاشی،فیلم،دلنوشته،عکس و فیلمنامه انتخاب شدند و نفرات اول تا سوم در این رشته ها مورد تقدیر قرار گرفتند.

ایشان گفتند اختتامیه جشنواره با حضور داوران،برگزیدگان استان،فعالان راهیان نور استان و مسئولین سپاه قم در محل خانه موزه شهیدان زین الدین و با حضور و سخنرانی سردار کبیری پور جانشین سپاه قم،برادر حیدرپور مدیریت فرهنگی سازمان اردویی و... برگزار گردید.

ایشان همچنین گفتند،برای اجرای اختتامیه جشنواره برنامه های متنوعی از قبیل گروه تئاتر،گروه سرود،ساخت و نمایش آنوس جشنواره و همچنین نمایش برترین فیلم استانی بهره برده شد.

در پایان این برنامه تصریح شد انشاالله در سال آینده این برنامه با قوت و کیفیت بالاتر کار خود را از افتتاحیه راهیان نور غرب و شمال غرب آغاز خواهد کرد.  

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.