سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/20
ی, 1402/09/19 - 16:07
با بازدید از شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره)

اردوی راهیان پیشرفت در شوشتر برگزار شد

به گزارش کوله بار خوزستان، ناحیه مقاومت بسیج شوشتر، اردوی راهیان پیشرفت در این شهرستان برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار کوله بار خوزستان ، به همت حوزه مقاومت بسیج جامعه زنان حضرت زینب(س) شوشتر جمعی از بسیجیان این حوزه جهت آشنایی با روند تولید شکر و فراورده های آن از شرکت کشت و صنعت امام خمینی(ره) بازدید کردند.

سرهنگ پاسدار احمد سعیدی فر مسئول اردویی راهیان نور وگردشگری ناحیه شوشتر در گفت و گو با خبرگزاری کوله بار خوزستان گفت: در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی و بی اطلاعی جامعه جوان از پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی که عامل آسیب زایی است برنامه راهیان پیشرفت حلقه مفقوده تبیین بوده است.

وی افزود: فاصله میان تهدید و فرصت ،تصمیم است و اگر تصمیم به درستی و به موقع اتخاذ شود می تواند از تهدیدها جلوگیری کند و اردوهای راهیان پیشرفت نیز از همان فرصت هایی است که می تواند از تهدیدها جلوگیری کند.

سعیدی فرگفت: امروز برخی جوانان ایرانی از پیشرفت های مجموعه های صنعتی و تولیدی ما اطلاع کافی ندارند که برگزاری چنین اردوهایی می تواند جهت آشنایی نسل جوان و جدید کشور بهترین فرصت باشد.

وی در پایان بیان داشت: با رویکرد جدید با اردوهای راهیان نور نیز اردوی راهیان پیشرفت برگزار می کنیم تا اردو رونده ها به این نکته برسند که حاصل دفاع و مقاومت پیشرفت است نه سازش.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.