سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/28
پ, 1392/12/01 - 08:22
مسئول اردویی سپاه الغدیر یزد:

اعزام بیش از۱۰هزارنفربه اردوهای راهیان نور در ایام نوروز

کوله بار: مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر یزد گفت: بیش از ۱۰ هزارنفر از مردم استان یزد به اردوهای زیارتی راهیان نور تا ۳۰ فروردین ۹۳ اعزام می شوند.

به گزارش کوله بار؛ مسئول مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر یزد اظهار داشت: بیش از 10هزار نفر به اردوهای راهیان نور تا پایان فروردین 93 اعزام می شوند.

حبیب الله سیف الدینی در خصوص کمیت و کیفیت اردوهای راهیان نور امسال و ایام نوروز بیان کرد: راهیان نور به دلیل اینکه یک مأموریت ملی و حرکت بزرگ فرهنگی در سطح کشور است، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و همکاری مسئولان استان و کشور را می طلبد.

سیف الدینی اظهار داشت: امسال برای میزبانی ازحدود 25هزار نفر برنامه ریزی شده است که بخشی از آنها در اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور می باشند که تعداد6800 نفر در قالب اردوهای دانش آموزی پسران و دختران در تابستان امسال اعزام شدند و درحال حاضر، اعزام کاروان های دانشجویی در حال انجام است که اولین کاروان آن ها به تعداد180 نفر، در 21 بهمن ماه و مابقی تا 25بهمن ماه اعزام خواهندشد.

وی با بیان اینکه از لحاظ کیفیت تلاش شده تا سرویس دهی، اسکان، پذیرایی و امور فرهنگی اردوها به خوبی انجام پذیرد، افزود: اردوگاه شهید عاصی زاده درخوزستان با امکانات رفاهی بسیارخوب، ظرفیت اسکان حدود 700 نفر را دارد و همچنین از لحاظ پشتیبانی، رفاهی و فرهنگی نیز پیش بینی های لازم به خوبی انجام شده است.

مسئول مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر یزد از آمادگی 100درصدی برای اعزام بیش از 10هزار نفر از اقشار مختلف مردم تا 30 فروردین 93 به این اردو خبر داد و ادامه داد: که از این تعداد، حدود 7 هزار نفر دانش آموز، 3 هزار نفر دانشجو و همچنین گروههای مختلف جامعه هستند که از  نظر تفکیک جنسیت، 50 درصد را برادران و 50 درصد را خواهران تشکیل می دهند.

سیف الدینی بیان کرد: امسال هم همچون سال های گذشته، دربرنامه ریزی ها تمام جوانب در نظر گرفته شده و برنامه جدید ما، برگزاری نمایش رزمی-فرهنگی برای زائران اخواهد بود.

وی در رابطه با برنامه های اجرایی برای اثر بخشی بیشتر این اردوها اظهار داشت: در بعد فرهنگی، علاوه برحضور راویان پیشکسوت دفاع مقدس، راویان جدید آموزش داده شده اند و تأکید بر این بوده که هر کاروان، یک روحانی، یک راوی و یک مسئول فرهنگی داشته باشد.

سیف الدینی در این رابطه افزود: در منطقه نیز علاوه بر فضاسازی، افراد زبده و فرهیخته ی مستقرمی شوند تا در یادمان های دفاع مقدس، زائران را راهنمایی کنند، همچنین برنامه رزمی-فرهنگی و شب خاطره، روایت گری و اجرای مسابقات انجام خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مجری کل برنامه ها اعم ازثبت نام، اعزام، افتتاحیه و دیگر برنامه های فرهنگی، خود استان یزد است و کلیه امور با همکاری قرارگاه مرکزی راهیان نور در خوزستان، انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.