سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
دوشنبه 1403/02/31
س, 1403/02/11 - 21:21

اعزام دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی به اردوی راهیان پیشرفت طبس

حسین نوفرستی معاون اردویی بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی در گفتگو با کوله بار،اظهارکرد: ۴۰ نفر از دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی در قالب اردوی راهیان پیشرفت به طبس اعزام شدند.

وی افزود: در این سفر که همزمان با روز بزرگداشت حمله مفتضحانه نیروهای نظامی آمریکا در صحرای طبس بود، دانشجویان از موزه صحرای طبس بازدید کردند.

نوفرستی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های این سفر، زیارت دانشجویان دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با حضور سرپرست دانشگاه پیام نور استان،نماینده ولی فقیه در دانشگاه و ریاست دانشگاه پیام نور مرکز طبس و اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه از مرقد مطهر امامزاده حسین بن موسی الکاظم علیه السلام طبس بود.

وی بیان کرد: همچنین در راستای آشنایی با صنعت و کارآفرینی استان و گسترش سواد علمی دانش آموختگان دانشگاهی، دانشجویان از کارخانه زغال سنگ پروده طبس در قالب اردوی راهیان پیشرفت بازدید کردند.

او افزود: در این بازدید مطرح شد که شرکت زغال سنگ پروده طبس به عنوان بزرگترین واحد معدنی منطقه و بزرگترین تولیدکننده زغال سنگ کشور، در توسعه اقتصادی، اجتماعی، صنعتی، معدنی، عمرانی، آموزشی، درمانی، فرهنگی و ورزشی شهرستان و استان کاملاً تأثیرگذار بوده و علاوه بر ایجاد حدود ۳ هزار و ۵۰۰ فرصت اشتغال پایدار که توسعه و امنیت اجتماعی را به دنبال دارد، خدمات شایسته ای در حوزه های فوق نیز از طریق مسئولیت های اجتماعی به انجام رسانده است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.