سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
یکشنبه 1403/02/30
پ, 1393/07/24 - 11:43
معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش

اعزام یک میلیون دانش آموز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: با همکاری بسیج مستضعفین و این وزارتخانه برنامه ریزی برای اعزام یک میلیون دانش آموز و فرهنگی در سال جاری به مناطق جنگی تحت عنوان 'کاروان راهیان نور از مدرسه تا مدرسه' انجام گرفت.

به گزارش کوله بار، حمید رضا کفاش اظهار داشت: سهمیه اعزام بین تمامی استان ها به نسبت دانش آموزان متوسطه توزیع شده و دانش آموزان دختر و پسر از دوم متوسطه به صورت داوطلبانه به مناطق جنگی اعزام می شوند .

وی با اشاره به اینکه اولین اعزام دانش آموزان از امروز در تهران و برخی از استان ها آغاز شده است، اظهار کرد: هشت هزار نفر در قالب اولین اعزام راهیان نور به سمت جبهه نور حرکت کردند.

جانشین فرماندهی قرارگاه راهیان نور با اشاره به اینکه اعزام این افراد تا قبل از امتحانات دانش آموزان ( دی ماه ) ادامه خواهد یافت، بیان کرد: همراهی مدیران مدارس و روحانی و ایجاد فضاهای فرهنگی و تبلیغی مناسب از تفاوت های اعزام راهیان نور با سال های گذشته است.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی دانش آموزان با ارزش های دوران دفاع مقدس از مهمترین اهداف اعزام این افراد برشمرد و اظهار امیدواری کرد این حرکت مقدس بتواتند عطر دفاع مقدس و یاد شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی را به مدارس بیاورد .

عصر امروز از میدان فلسطین پایتخت تعدادی دانش آموزان متوسطه دختر و فرهنگیان منطقه 14 تهران همزمان با چند استان کشور به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند.



انتهای پیام /

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.