سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
یکشنبه 1403/02/30
چ, 1393/11/29 - 00:06
مسئول مرکز اردویی راهیان نور سپاه الغدیر یزد در گفت و گو با کوله بار خبر داد

اعزام 350 دانش آموز یزدی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

در دوازدهمین کاروان راهیان نور دانش آموزی پسر استان یزد حدود 350 دانش آموز یزدی عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

حبیب الله سیف الدینی،مسئول مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیریزد  در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار کوله بار اظهار داشت :  دوازدهمین گروه از دانش آموزان پسر مقطع دبیرستان  از  ناحیه 2 یزد سه شنبه 28 بهمن ماه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام گردیدند .

 

وی ادامه داد: این کاروان ها به استعداد 342 نفر دانش آموز و حدود 36 نفر از افراد مسئول همچون مسئول کاروان ، مربی تربیتی، مبلغه ، روحانی ، راوی و بازرس است  که مراسم بدرقه از این زائران،  پس از تجمع دانش آموزان در محل  امامزاده سید جعفر محمد با حضور مسئولین اداره آموزش و پرورش و مسئولین مرکز اردویی سپاه الغدیر برگزار شد.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: این اردوها 4 روز به طول می انجامد و دانش آموزان از معراج شهدا ، دهلاویه ، اروند ، حسینیه خرمشهر ، شلمچه و ... بازدید می کنند.

 

سیف الدینی در خصوص تاثیرات معنوی اردوهای راهیان نور گفت: امروز در قالب کاروان‌های راهیان نور، مردم با سفر به مناطق جنگی و نشستن بر روی خاک مقدس آن، به صورت حسی با دوران دفاع مقدس آشنا می شوند و این موجب اثرگذاری فراوان  روی افراد می‌شود به گونه ای که برخی که برای بار اول به مناطق عملیاتی می روند، به شدت متاثر می شوند و برای سال های بعد مشتاق‌تر می شوند.

 

وی ادامه داد: سفرهای راهیان نور، مقدمه بازگشت افراد به خویشتن خویش است و موجب می شود تا نسل جوان با فرهنگ مقاومت آشنا شده و هر چه بیشتر و بهتر در مسیر کمال معنوی گام بردارد و با تهاجم فرهنگی مبارزه کند.

 

مسئول مرکز اردویی راهیان نور سپاه الغدیر یزد تاکید کرد: نسل جوان امروز با دیدن رشادت‌های نسل جوان دیروز برایش هویت ایجاد شده و به تاریخ همراه با موفقیت خویش می نازد و در مقابل جریان های نا امید کننده مقاوم می شود.

 

انتهای پیام/ق

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.