سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/28
چ, 1392/12/07 - 08:13
مسئول اردویی سپاه قائم آل محمد سمنان خبر داد

اعزام 80 هزارزائرراهیان نوربه مناطق جنگی

کوله بار:كاروانهاي راهيان نور استان سمنان در قالب كاروانهاي دانش آموزي،دانشجويي و عمومي غريب به 80 هزار نفراز زيارتگاههاي دفاع مقدس و با هدف تجديد ميثاق با آرمانهاي شهداء و امام شهداء بازديد به عمل مي آورند.

خداد کاشفی به کوله بار گفت: با توجه به تجربه چندين ساله ستاد مركزي راهيان نور استان و امكانات و ظرفيت هاي به وجود آمده در مناطق عملياتي و افتتاح اردوگاههاي شهيد شاطري و شوكت پور در مناطق عملياتي و تشكيل كارگروههاي مختلف فرهنگي و هماهنگي با بسيج طلاب جهت اعزام مبلغين و روحانيون و استفاده از ظرفيت بالاي اين قشر و همچنين استفاده از راويان 8 سال دفاع مقدس و پيش بيني صدها برنامه فرهنگي با پشتوانه فكري كارشناسان اميد است امسال كاروانهاي راهيان نور در حوزه فرهنگي راهيان نور طعم جديدي را حس كنند.

وی افزود:  در حوزه پشتيباني نيز با توجه به ظرفيت هاي ايجاد شده انشاءا... زائرين محترم در آسايش و رفاه بيشتري خواهند بود همچنين امسال با توجه به هماهنگي هاي انجام شده قرار است از خودروهاي شخصي كه از استان سمنان عازم كربلاي ايران مي باشد نيز پشتيباني،اسكان و پذيرائي صورت پذيرد.

مسئول سپاه  قائم آل محمد سمنان  تفاوت برنامه امسال نسبت به سال قبل  را این طور عنوان کرد: مهمترين تفاوت در برنامه هاي امسال حضور منسجم و متعهد خودروهاي شخصي با محوريت و هدايت 1 روحاني است كه قرار است خودروهاي شخصي با هم از مناطق عملياتي جنوب بازديد نمايند.


کاشفی ادامه داد: زائران بعد از حضور در مناطق عملیاتی جنوب از یادمان های طلاييه، شلمچه،اروند،هويزه،فتح المبين،فكه،شهرهاني،چزابه و همچنین دهلاويه بازدید می کنند.

این مسئول اردویی در خصوص برنامه های در نظر گرفته شده  در این استان خاطر نشان کرد: در برنامه راهيان نور با توجه به برگزاري جشنواره سرزمين نور از تاريخ 20 اسفند تا 1 فروردين و اهداي جايزه باروت خيس كه از شبكه 1 سيما به صورت مستقيم پخش خواهد شد استان سمنان مسئول اجراي يكي از برنامه هاي به محتواي بومي و دعوت از سرداران،خانواده شهداء و هنرمندان استان سمنان مي باشد.

وی دلیل برگزاری اردو های راهیان نور را اینطور عنوان کرد: دفاع همچنان باقيست،يك زمان جنگ ما در شلمچه بود و با دشمن ميجنگيديم ولي امروز دشمن ما افكار ما را هدف گرفته و به تعبيري جنگ ،جنگ نرم است امروزه بسياري از كارشناسان خارجي بر اين باورند كه در مناطق عملياتي  و كاروانهاي راهيان نور چه اتفاق خاصي و چه حرف مهمي گفته ميشود كه اين همه جوانان ما پاي انقلاب ولايت فقيه و شهدا ايستاده اند دين است رمز پيروزي تداوم راه شهدا و زنده نگه داشتن خاطرات هشت سال دفاع مقدس و ياد گرفتن ولايت پذيري از شهدا مهمترين هدف برگزاري راهيان نور است.

خداد کاشفی در پاسخ به این سوال خبرنگار که اردو های راهیان نور چه تاثیراتی فردي و اجتماعي می تواند  به دنبال داشته باشد تصریح کرد: در حوزه جوانان چون تشنگي لازم و مضروف  بودن آنها باعث ميشودكه در اردو هاي راهيان نور با توجه به حجم انبوه فعاليت هاي فرهنگي تشنگي آنها برطرف شده و به نوعي در حوزه هاي فرهنگي آنها اعتا ميشود.توسعه و تعميق باورهاي معنوي حاصل از آشنايي با فرهنگ جهاد ايثار و شهادت و تحكيم پيوند جوانان با شهدا.تقويت خطط بصيرت انقلابي،ولايت محوري،دشمن شناسي و بيداري اسلامي.تبيين نقش سپاه و بسيج در جنگ به فرماندهي امام(ره)در خلق حماسه هاو پيروزي رزمندگان اسلام.آشنا سازي مردم به ويژه جوانان با تاريخ دفلع مقدس و مباني فكري و نظري فرهنگ جهاد،ايثار و شهادت.

مسئول اردویی سمنان در پایان گفت: با توجه به اين عمليات بزرگ فرهنگي كه باعث تاثيرگذاري بسيار زياد بر روي قشرهاي مختلف خصوصا جوانان و نوجوانان مي شود دشمنان اسلام و انقلاب بيم ناك اين موضوع هستند كه مبدا جبهه باعث آن شود كه قشرهاي مختلف براي انقلاب سربازان خوبي باشد كه به كوري چشم دشمنان و با عنايت امام عصر (عج) اين اتفاق تاريخ جديدي را در انقلاب اسلامي رقم زده است و هر روزي جئانان و نوجوانان پابندتر نسبت به اين انقلاب مي شوند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.