سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/08
ج, 1402/12/25 - 06:36
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج استان قم عنوان کرد:

افتتاح زائرسرای استان قم در اردوگاه شهید باکری خرمشهر

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج استان قم گفت: طی روز‌های گذشته شاهد افتتاح پروژه اردوگاه زائران کربلای ایران در اردوگاه شهید باکری خرمشهر ویژه زائران راهیان نور استان قم بودیم.

به گزارش کوله بار، حسین ابوالحسنی با بیان اینکه اردو‌های راهیان نور یکی از عملیات‌های بزرگ فرهنگی در سطح کشور است که در طول سال برگزار می‌شود و به واسطه آن اقشار مختلف جامعه با حضور در سرزمین نور با سیره و سبک زندگی شهدا آشناتر می‌شوند، گفت: تقویت اردو‌های راهیان نور یکی از برنامه‌های مهم مسئولان سپاه و بسیج است.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج استان قم ادامه داد: در راستای تقویت اردو‌های راهیان نور و همچنین برنامه‌ریزی برای امکان حضور زائران راهیان نور در سرزمین نور، طی روز‌های گذشته شاهد افتتاح پروژه اردوگاه زائران کربلای ایران در اردوگاه شهید باکری خرمشهر ویژه زائران راهیان نور استان قم بودیم که با حضور سردار قریشی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج و همچنین مسئولان استانداری و سپاه استان قم صورت گرفت.

ابوالحسنی ادامه داد: مساحت این اردوگاه با یک و نیم هکتار، پذیرای زائران راهیان نور قم در خرمشهر خواهد بود که تا یک سال آینده، فرآیند ساخت و تکمیلی خود را طی خواهد کرد و امیدواریم که هر چه زودتر به بهره برداری برسد تا برای تقویت اردو‌های راهیان نور موثر واقع شود.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج استان قم ادامه داد: این اردوگاه همچنین در ایام اعزام زائران اربعین حسینی به کربلای معلی، میزبان عاشقان حسینی هم خواهد بود.

وی در ادامه گفت: حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس اهمیت زیادی دارد، چون نشان‌دهنده اثرگذاری فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین فرهنگ دفاع مقدس در میان آحاد جامعه است و از سوی دیگر، حضور زائران با خودرو‌های شخصی هم برایمان حائز اهمیت است و به همین دلیل تلاش شده که برای زائرانی که با خودروی شخصی به سفر راهیان نور عزیمت می‌یابند نیز برنامه‌های فرهنگی تدارک دیده شود.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.