سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
یکشنبه 1403/02/30
چ, 1393/11/29 - 00:17
مسئول مرکز اردویی راهیان نور سپاه الغدیر یزد در گفت و گوی اختصاصی با کوله بار

اولین کاروان راهیان نور دانشجویان پسر استان یزد به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

در اولین کاروان راهیان نور دانشجویان پسر استان یزد تعداد 218 دانشجو عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

حبیب الله سیف الدینی،مسئول مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر یزد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار کوله بار اظهار داشت :  هفته گذشته اولین گروه از دانشجویان پسر استان یزد به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام گردیدند .

 

 

وی ادامه داد: این کاروان ها به استعداد 218 نفر دانشجوی پسر و تعدادی از افراد مسئول همچون مسئول کاروان ، مربی تربیتی، مبلغه ، روحانی ، راوی و بازرس است  که مراسم بدرقه از این زائران،  پس از تجمع دانشجویان در محل  اعزام با حضور مسئولین برگزار شد

 

این مسئول خاطرنشان کرد: این اردوها 4 روز به طول انجامید و دانشجویان از معراج شهدا ، دهلاویه ، اروند ، حسینیه خرمشهر ، شلمچه و ... بازدید می کنند.

 

سیف الدینی تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس افرادی بودند که تمامی هستی خود را، یعنی جان خویش را فدا و بزرگترین فداکاری را کردند و در صحنه غیرت ملی و دینی خوش درخشیدند و قهرمانان تاریخی ایران شدند که سفرهای راهیان نور موجب شده است تا از این لحاظ از قهرمانان این دوران تجلیل و تقدیر شود.

 

این مقام مسئول ابراز داشت: سفرهای راهیان نور موجب می شود تا بخشی از اهدافی که ما در مقابله با تهاجم فرهنگی داریم تامین شود و با یادآوری دوران دفاع مقدس، جوانان جایگاه خویش را بهتر بدانند و قوی تر عمل کنند.

 

وی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس تکه‌ای از تاریخ اسلامی شیعی مردم ایران است که به فرهنگ غنی گذشته تکیه دارد و بازدید و بازگفت از این رویداد می تواند غیرت دینی جوانان را تشدید کند.

 

سیف الدینی افزود: تهاجم فرهنگی در جایی است که مردم از درون تهی باشند ولی مردم ایران اسلامی به فرهنگ غنی متکی هستند و ارزش هایی را همچون عاشورا، مقاومت، جان نثاری، شهادت و ایثار دارند.

 

انتهای پیام/ق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.