سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/22
چ, 1393/10/24 - 11:38
قاضی‌پور:

با نفت 8 دلاری هم بر مواضعمان پافشاری خواهیم کرد

عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه دولت به مواضع صریح خود در قبال عوامل کاهش قیمت نفت ادامه دهد، گفت: همگان بدانند که حتی اگر قیمت هر بشکه نفت 8 دلار هم شود باز هم از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد و بر آن پافشاری می‌کنیم.

به گزارش کوله بار، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به صحبت‌های روز گذشته رئیس‌ جمهور در مورد نقش عربستان و کویت در کاهش قیمت نفت اظهار داشت: دولت باید به موضع صریح و انقلابی خود در این ارتباط همچنان تأکید داشته و در این مسیر گام بردارد و حتی بهتر بود که از ابتدا این موضع از سوی دولت اتخاذ می‌شد.

وی افزود: عملکرد یا موضع‌گیری هر کشوری که برخلاف سیاست‌های کلی و ضرر جمهوری اسلامی باشد، دولت باید در مقابل آن از خود واکنش و ایستادگی مناسب را نشان دهد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس خاطرنشان کرد: ما باید نقاط قوت خود را به رخ دیگران بکشیم و نقاط ضعف خود را با راه‌حل‌های عملیاتی و در درون نظام برطرف کنیم، ما باید این موضوع را به همگان ثابت کنیم که اگر قیمت هر بشکه نفت به 8 دلار هم برسد ما بر مواضع خود پافشاری خواهیم کرد و با کم کردن هزینه‌های زائد و ایجاد درآمدهای جایگزین به جای درآمدهای نفتی مشکلات اقتصادی کشور را برطرف خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس‌ جمهور روز گذشته بعد از سخنرانی خود در استان بوشهر عنوان کرد که عربستان و کویت در کاهش قیمت نفت نقش داشتند و بدانند که خود آنها بیشتر از همه در این زمینه متضرر خواهند شد.

انتهای پیام/م

فارس

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.