سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/30
ج, 1402/01/04 - 15:23
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در گفتگو با کوله بار:

برگزاری اردوهای راهیان نور در تقابل با اهداف دشمن است

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور در تقابل با اهداف دشمن است، گفت: امروزه انقلاب ما یک نظام انقلاب فرهنگی است و اگر ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا نبود، امنیت و آسایش امروزی در کشوری وجود نداشت.

محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در گفتگو با خبرنگار کوله بار با بیان اینکه اردوهای راهیان نور فقط به ایام نوروز ختم نمی‌شود و در طول سال جریان دارد، گفت: بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور جزو برنامه هایی است که همه ساله در ایام منتهی به نوروز با حضور کاروان‌ها و اقشار مختلف مردم صورت می‌گیرد و علاوه بر آن، در طول سال شاهد حضور کاروان‌های راهیان نور در غرب و شمال غرب کشور هم هستیم.

وی ادامه داد: امروزه انقلاب ما یک نظام انقلاب فرهنگی است و اگر ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا نبود، امنیت و آسایش امروزی در کشوری وجود نداشت و همه ما مدیون شهدایی هستیم که برای میسر شدن امنیت فعلی کشور، از جانشان گذشتند.

آصفری تاکید کرد:  با برگزاری اردوهایی همچون سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس می‌خواهیم مانع از فراموشی فرهنگ ایثار و شهادت شویم چرا که دشمن به دنبال فراموش شدن این فرهنگ است و برگزاری اردوهای راهیان نور در تقابل با اهداف دشمن محسوب می‌شود.

انتهای پیام/خ

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.