سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/29
د, 1399/07/07 - 09:46

بسیج به دنبال ترویج گردشگری تراز انقلاب اسلامی است

مدیرگردشگری سازمان اردویی،راهیان نور وگردشگری بسیج گفت: در بسیج گفتمان گردشگری تعالی بخش یک برند و الگوی اسلامی ایرانی شناخته شده است که معنویت، اخلاق، استقلال، سبک زندگی ایرانی اسلامی، مقاومت، عزت ملی و استکبارستیزی از جمله شاخص های مهم آن می باشد.

به گزارش کوله بار، محمد مقدمیان مدیرگردشگری سازمان اردویی،راهیان نور وگردشگری بسیج در گفتگو با کوله بار اظهار کرد: سیر و سیاحت و گردشگری یکی از نیازهای اساسی جوامع بشری است و درآموزه های دینی و انقلابی ما نیز بر سیر و سفر با رویکرد ارزشی و معنوی تاکید شده است. مقام معظم رهبری نیز مکرر بر اهمیت و بهره گیری از این ظرفیت های خدادادی در کشور تاکید نموده اند . ایران به لحاظ داشتن تنوع اقلیمی، جاذبه های طبیعی، مذهبی، تاریخی، فرهنگی، فرهنگ غنی بومی و محلی، مهمان نوازی و جاذبه های متنوع دفاع مقدس در جهان کم نظیر است .

وی  گردشگری را در کشور به عنوان بستری مناسب برای تحکیم روابط با همسایگان وکشورهای اسلامی ، گسترش روابط بین الملل ، صدور ارزشها وآرمان های انقلاب ، رشد و توسعه اقتصادی و ... مورد توجه سیاستگذاران و برنامه ریزان کشور دانست.

مقدمیان یکی از بسترهای مناسب اقتصاد مقاومتی رونق گردشگری دانست  که به ظرفیت های درونی کشور وابسته است و موجب خروج از اقتصاد تک محصولی خواهد شد.

مدیرگردشگری سازمان اردویی،راهیان نور وگردشگری گفت: بسیج براساس بیانیه گام دوم انقلاب وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بایستی با اتخاذ مدیریت یکپاچه ملی و شبکه ای نمودن ظرفیت های  همه نهادها و سازمان های کشور در راستای تحول بنیادی در حوزه گردشگری گام بردارد.

مقدمیان در خصوص گردشگری در بسیج با اشاره به  گفتمان گردشگری تعالی بخش در محافل علمی و دانشگاهی و حتی عمومی به عنوان یک برند و الگوی اسلامی ایرانی شناخته شده گفت: بسیج به دنبال ترویج گردشگری تراز انقلاب اسلامی است که معنویت، اخلاق، استقلال، سبک زندگی ایرانی اسلامی، مقاومت، عزت ملی و استکبارستیزی از جمله شاخص های مهم آن می باشد.

محمد مقدمیان با اشاره به  چهل سال اخیر انقلاب علیرغم اینکه در حوزه گردشگری اقدامات زیادی صورت گرفته است ولی متاسفانه صنعت گردشگری کشور با چالش های فراوانی همچون ضعف در گفتمان سازی وآموزش، ضعف در مدیریت یکپاچه ملی، ضعف در تبلیغات و بازاریابی، ضعف در ایجاد استانداردهای خدمات و تسهیلات و ضعف ساختاری و اداری و ... روبروست و نیازمند عزم ملی برای جبران کم کاری های گذشته هستیم.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.