سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
دوشنبه 1403/02/10
پ, 1402/10/14 - 12:54

بیانیه حادثه تروریستی و شهادت جمعی از خادمین شهدای استان کرمان

🏴 بیانیه کمیته خادم الشهداء استان کرمان در پی حادثه تروریستی شهر کرمان و شهادت جمعی از خادمین شهداء‌...

بسم الله الرحمن الرحیم 

                 

''' فَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ مُخْلِفَ وَعْدِهِ رُسُلَهُ إِنَّ اللّهَ عَزِيزٌ ذُو انْتِقَامٍ'''

 

▪️فاجعه تکان دهنده و دردناک تروریستی #کرمان و شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه تعدادی از هموطنان و خادمین شهداء موجب تاسف و تاثر عمیق گردید.

 

▫️بار دیگر دست پلید کوردلان از آستین ذلت بیرون آمد و این بار در چهارمین سالگرد شهادت اسطوره و اسوه ایثار و مقاومت سردار دلها حاج #قاسم_سلیمانی، با خباثت هر چه تمام تعدادی از هموطنان مسلمان را اعم از زن و مرد،کودک و جوان را به خاک و خون کشید.

 

▪️بدخواهان و دشمنان این ملت از سر عجز و درماندگی و با هدف دلسرد کردن مردم از آرمان های #انقلاب و شهداء دست به این جنایت فجیع زدند تا بار دیگر به جهانیان و مدعیان دروغین حقوق بشر ثابت کنند که به هیچ اصلی از اصول #انسانیت پایبند نیستند و نخواهند بود.

 

▫️دشمنان ایران اسلامی و جبهه مقاومت بدانند، ملت مسلمان #ایران همچنان متحد و گوش به فرمان ولی و مقتدای خود حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مقاومت و ایستادگی خود را حفظ خواهد کرد و در برابر چنین جنایتهای کوردلانه‌ای کوتاه نخواهند آمد و پر صلابت تر و مقتدرتر از همیشه به مبارزه با ظلم ادامه خواهند داد و مطمئناً مسببان و عاملان این جنایت #تاوان_سختی را خواهند پرداخت.

 

▪️کمیته خادم الشهداء استان کرمان ضمن محکومیت شدید این جنایت تروریستی که مغایر با تمام اصول انسانی و قوانین حقوق بشری است، #شهادت هموطنان و خادمین شهدای عزیز را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و مردم شهید پرور و ولایت مدار ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این شهیدان گرانقدر آمرزش و غفران الهی و برای خانواده های معظم شهداء صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماید.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.