سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
دوشنبه 1403/02/31
پ, 1393/03/01 - 08:57
نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری بسیج :

تامین نیازهای معنوی مهمترین وظیفه ماست

کوله بار: حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی گفت: تامین نیازهای معنوی مهمترین وظیفه نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری بسیج است.

به گزارش خبرنگار کوله بار، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی راهیان نور وگردشگری بسیج با اشاره به سوابق کاری خود در سپاه گفت: بنده به عنوان نماینده ولی فقیه خدمتگزار بسیجیان و پاسداران  در سپاههای  استانی همدان، کاشان و تهران ،مسئول نمایندگی دانشجویی و همچنین  فرماندهی بسیج طلاب بوده ام. امیدوارم در حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج هم توفیق خدمتگزاری به بندگان محبوب خدا را داشته باشم.

وی با بیان اینکه بسیج در طول انقلاب اسلامی افتخارات زیادی را خلق نموده است، افزود:  خداوندمتعال بسیجیان را در عصر امام خمینی (ره)به جهت دفاع از ارزش ها،دین  و همچنین قرآن به تمام نسل های آینده بعنوان الگوی اسلامی ارزانی داشته اند.

نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی،راهیان نوروگردشگری بسیج ادامه داد: رسالت خطیر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی ،راهیان نور و گردشگری بسیج انتقال ارز ش ها ،تجارب وهمچنین خاطرات ارزشمند رشادت آفرینی دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس است که بعنوان  یک الگوی انسانی - اسلامی و برمبنای آموزه های قرآنی و دینی ما به تمام انسان های آزاده دنیا و نسل جدید ارائه می دهد .

دیباجی افزود: با توجه به آیه "لا تظلمون و لا تظلمون" (نه ظلم کنید و نه زیر بار ظلم بروید)  کمترین آموزه رشادت های شهدای هشت سال دفاع است که جوانمردان ایران زمین بعنوان یک پیام روشن وسعادتمند ازامام حسین (ع)گرفتند و سر مشق زندگی خود قرار داده و مردانه ایستادند، رشادت کردند وافتخارآفریدند.

وی خاطر نشان کرد: اگر کشورهایی که امروز زیر بار ظلم و ستم مستکبران هستند  این درس را از ملت ایران، جوانان دلاور و آزاده کشور بگیرند و آن را سرمشق زندگی خود قرار دهند اجازه نخواهند داد مستکبران زورگویی کنند و استعمارگران استثمارشان کنند .

دیباجی افزود: یکی از آرزوهای امام راحل این بود که تمام دنیا را برعلیه ظلم بیدار کندو در حقیقت دفاع مقدس یک نوع بیدارکردن تمام دنیابودو بیداری های اسلام در خاور میانه و در تمام دنیا قیام برعلیه مستکبران و زورگویان حاصل درس بزرگ امام خمینی(ره)به همه آزاد مردان دنیا بود که این پیام همچنان  ادامه دارد و در حال حاضر با وجود اینکه بیش از بیست سال از جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس می گذرد هر ساله میلیون ها نفر این مسیر طولانی را به جهت زیارت  قدمگاه های شهدا طی خواهند کرد  تا قدمگاه شهدا را زیارت کرده و سرمه چشمان خود کنند.

نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی،راهیان نوروگردشگری بسیج گفت: سالانه حضور گردشگران خارجی درفضای هشت سال دفاع مقدس بسیارچشمگیر است زیرا این زائرین وقتی در این فضا قرار می گیرند زیارتگاه شهدا را می بینندبا عنایت شهدا درونشان متحول  می شود، مسیرشان عوض می شودودیدگاهشان نسبت به ایران تغییر می کند .

وی افزود: مدیریت اصلی در راهیان نور با خود شهداست ووظیفه ما فراهم کردن زمینه لازم برای حضور نسل های جوان در این مناطق می باشد .

دیباجی وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری بسیج را اینگونه توصیف کرد:  مهمترین وظیفه نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی ،راهیان نور و گردشگری بسیج  تامین نیازهای معنوی همچون روحانیت طلاب با هماهنگی سازمان بسیج طلاب وتیپ 83امام جعفر صادق (ع)به جهت اعزام مبلغین و همچنین ارتباط بیشتر طلاب با جوانان در اردوهای راهیان نوراست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هماهنگی بیشتر با سیره شهدا وراویان ،سیاست گذاری در خصوص محتوای برنامه های اردویی وراهیان نور، ساماندهی هادیان و مربیان عقیدتی سیاسی و ائمه جماعات اردوگاه ها و راهیان نور، هماهنگی و همکاری بهتر و بیشتر با مدیریت فرهنگی  سازمان بسیج در خصوص محتواهای فرهنگی از قبیل بسته های فرهنگی ،نشریات ،جزوات و همچنین سی دی ها از دیگر وظایف نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری بسیج است.

بنابراین گزارش، مراسم تودیع حجت الاسلام محمد حسن دری و معارفه حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج، هفته گذشته در این سازمان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.