سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
ج, 1402/01/04 - 14:22
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با کوله بار:

ترویج فرهنگ شهادت و آشنایی جوانان با نسل دوران جنگ جزو پیام‌های راهیان نور است/ تفکر جهادی دوران دفاع مقدس باعث پیروزی در جنگ اقتصادی می‌شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه ترویج فرهنگ شهادت و آشنایی جوانان با نسل دوران جنگ جزو پیام‌های راهیان نور است، گفت: تفکر جهادی و انقلابی باید الگویی برای مسئولان در شرایط جنگ اقتصادی امروزی باشد.

علیرضا شهبازی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کوله بار با اشاره به اثرگذاری اردوهای راهیان نور گفت: در ایام منتهی به نوروز شاهد حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس بودیم که بعد از شروع ماه مبارک رمضان، این اردوها به پایان رسید اما نکته قابل توجه، حضور جوانان و نوجوانان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس است که باعث آشنایی آنان با عملیات‌های دفاع مقدس و سیره شهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه ایثارگری مردان و زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس فراموش نشدنی است، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال سبک زندگی شهدا در میان نسل‌های امروزی از جمله پیام‌های اردوهای راهیان نور است.

شهبازی افزود: ایثار و فداکاری رزمندگان در دوران دفاع مقدس باعث شد که یک وجب از خاک کشورمان هم در تجاوز دشمن باقی نماند و همین فرهنگ و الگو را باید امروز در فضای مجازی و حقیقی جامعه پیاده سازی کنیم و نگذاریم که دشمن با استفاده از عملیات روانی و رسانه‌ای، باعث مخدوش شدن تفکر و اندیشه جوانان امروزی شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه گفت: در دوران دفاع مقدس با فرهنگ جهادی و ایثار توانستیم تحریم‌ها را بی اثر کنیم و در مقابل دشمن به پیروزی برسیم و همین تفکر جهادی و انقلابی باید الگویی برای مسئولان در شرایط جنگ اقتصادی امروزی باشد و یقینا خودکفایی در تولیدات داخلی، می‌تواند تحریم‌ها را تا حد زیادی بی اثر کند.

انتهای پیام/خ

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.