سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/29
چ, 1402/06/29 - 09:48
سرپرست سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا خبر داد:

توزیع 20 هزار پرس غذای گرم میان زائرین اربعین حسینی در خرمشهر

به گزارش کوله بار،  سرهنگ روح الله صادقی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه حماسه اربعین حسینی یکی از حماسه های ماندگار در تاریخ است، گفت: امسال پرشورتر از سال‌های گذشته شاهد حضور میلیون های زائر حسینی ایرانی در کربلا بودیم که این مسئله نشان دهنده وحدت بین مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا و کمیته خادمین شهدا استان مازندران در راستای ترویچ فرهنگ حسینی پرشورتر از گذشته پای کار حسین(ع) آمدند، تصریح کرد: در راستای خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین علیه السلام اقدامات متعددی توسط این مجموعه اجرایی شد.

سرپرست سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا با بیان اینکه 12 موکب پذیرایی، دو ایستگاه پرستاری، دو ایستگاه خیاطی، یک ایستگاه دوربین سه بعدی، دو ایستگاه کودک، یک ایستگاه ماساژ در طی این ایام برپا شده است، اظهار کرد: 200 خادم الشهید به مواکب استان مازندران در مسیر پیاده روی اربعین اعزام شدند.

این مسئول با بیان اینکه در ایام پیاده روی اربعین اردوگاه شهید بلباسی سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا در شهر خرمشهر میزبان زائرین و مهمانان اباعبدلله حسین (ع) بود، اظهار کرد: بیش از 20 هزار پرس غذای و گرم بیش از 5000 هزار بسته فرهنگی طی این ایام در شهر خرمشهر بین زائرین اربعین حسینی (ع) توزیع شد.

سرهنگ صادقی با بیان اینکه اربعین حسینی، پیروزی جریان مقاومت بر جنگ شناختی دشمن است، گفت: امروز هم دشمن با جنگ شناختی سعی در گمراهی و به جهالت کشاندن جوانان و دیگر اقشار مردم دارد که با جهاد تبیین و صبر استقامت مردم قهرمان ایران به مقصود خود نخواهند رسید.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.