سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
یکشنبه 1403/02/30
چ, 1393/09/12 - 07:06

تکفیر از عالم‌گیر شدن اسلام هراس دارد

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تکفیری‌ها با نام اسلام اسلام‌ستیزی می‌کنند و سعی در تخریب چهره اسلام دارند چرا که از عالم‌گیر شدن اسلام می‌ترسند.

به گزارش کوله بار، سردار سید محمد باقرزاده  در نخستین کنگره شهدای دانشجوی آذربایجان غربی که دیروز در سالن چمران دانشگاه ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران اسلامی مردم ولایت‌مدار هستند که هیچگاه اجازه نداده‌اند دشمنان در امورات کشور دخالت کنند.

وی با اشاره به تهدید، تطمیع و تحمیل که سه مقوله مدنظر دشمن است افزود: دشمنان از این سه طریق می‌خواهند مردم ایران اسلامی را از ارزش‌های اسلامی و انقلابی دور کنند ولی مردم ایران مردمی آگاه هستند که در برابر این توطئه‌ها با هوشیاری عمل می‌کنند.

باقرزاده با تاکید بر تداوم راه شهدا، تصریح کرد: امروز تمام مردم ایران اسلامی ادامه دهنده راه شهدا هستند و در این میان تداوم راه شهدا باید بیش از این توسط دانشجویان مدنظر قرار گیرد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: امروز پیام شهدای ایران اسلامی به عراق رسیده و رزمندگان عراقی در مقابله باداعش از شهدای ما الگوبرداری می‌کنند.

باقرزاده اظهار داشت: تکفیری‌ها با اسلام مشکل دارند و در تلاش برای اسلام‌ستیزی هستند.

وی با بیان اینکه این نیروها با سوء استفاده از دین اسلام سعی در مخدوش کرد چهره اسلام دارند، تصریح کرد: تکفیری‌ها به نام اسلام اسلام‌ستیزی می‌کنند و سعی در تخریب چهره اسلام دارند چرا که از عالم‌گیر شدن اسلام می‌ترسند.

وی در ادامه با تاکید بر برگزاری همایش و یادواره‌ شهدا، گفت: باید این یادواره و همایش‌ها روز به روز پرمحتواتر و تاثیرگذارتر باشند.

انتهای پیام/م
منبع: فارس

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.