سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/29
چ, 1392/12/14 - 09:38
سردار سلیمانی در جمع خبرنگاران:

جایزه باروت خیس ۲۵ اسفند اهدا می شود/ اوباما و کرونبرگ کاندیدای نهایی

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سازمان بسیج مستضعفین از برگزاری مراسم اهدای جایزه "باروت خیس" در ۲۵ اسفندماه خبرداد.

به گزارش کوله بار؛ سردار یعقوب سلیمانی، امروز درحاشیه نشست خبری قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه در باغ موزه دفاع مقدس با اشاره به برگزاری جشنواره ره‌آورد سرزمین نور در دو بخش مردمی و تخصصی  اظهارداشت: در روز 25 اسفند ماه جایزه باروت خیس به نفر برگزیده‌ای که با نظر مردم انتخاب می‌شود، به صورت نمادین اهدا خواهد شد.

وی تاکید کرد: تا کنون بیش از 240 هزار نفر به نامزدهای دریافت این جایزه اعم از باراک اوباما، شیمون پرز، جان کری، تاریا کرونبرگ و بنیامین نتانیاهو رای دادند و تا الان تاریا کرونبرگ و باراک اوباما بیشترین آمار را به خود اختصاص داده و این دو نفر، کاندیدای نهایی هستند که نفر اول تا پیش از 25 اسفند معرفی خواهد شد.

سردار سلیمانی در پایان با اشاره به اردوهای راهیان نور دریایی گفت: در این اردوها زایرانی  که در استان بوشهر حضور می یابند از نیروگاه اتمی بازدید و با حضور در منزل رییسعلی دلواری با دلاورمردی‌های کسی که در مقابل استعمار انگلیس ایستاد،آشنا خواهند شد همچنین  با حضوربر روی شناورهای نیروی دریایی سپاه با عملیات‌های دریایی دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

شایان ذکراست است؛ جایزه بین‌المللی «باروت خیس» به یکی از اشخاص مغرض و دشمن جمهوری اسلامی ایران که با گفتار و رفتار خویش، نا خواسته  دسیسه‌های دشمنان نظام را برملا کرده است، اهداخواهد شد که سال گذشته این جایزه به میشل اوباما، همسر رئیس جمهور آمریکا تعلق گرفت.

انتهای پیام /

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.