سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/22
س, 1401/08/03 - 16:43

جشنواره ره‌آورد سرزمین نور در استان فارس برگزار شد

مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه فجر مطرح کرد: بیشترین آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره ره‌آورد سرزمین نور استان در قالب عکس و دلنوشته و بیشترین گروه سنی شرکت کننده جوانان و نوجوانان بودند

به گزارش کوله بار، سید امید حسینی مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه فجر در گفتگو با خبرنگار کوله بار دربار ه برگزاری جشنواره ره‌آورد سرزمین نور در استان فارس گفت: جشنواره ره‌آورد سرزمین نور با هدف ترویج فرهنگایثار و شهادت در استان فارس برگزار شد.

وی عنوان کرد: اطلاعیه برگزاری این جشنواره نیز به صورت انتشار پوستر و اطلاع رسانی توسط خادمین شهدا انجام شد.

حسینی افزود:در این جشنواره بیشترین آثار ارسالی در قالب عکس و دلنوشته و بیشترین گروه سنی شرکت کننده جوانان و نوجوانان بودند.

وی ادامه داد: افتتاحیه این جشنواره در فروردین ماه بوده و تا اختتامیه آن که همزمان با هفته دفاع مقدس بود آثار ارسالی به دبیرخانه جمع آوری و داوری شد و از 10 نفر از برگزیدگان در روز بیست و سوم مهر ماه همزمان با ولادت پیامبر تجلیل و هدایایی اهدا شد.

 مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه فجر درباره برگزای راهیان دانش آموزی گفت: برای برگزاری اردوی راهیان نور دانش‌آموزی جلسات با مسئول آموزش و پرورش استان برگزار شد و هم اکنون آمادگی کامل را برای اجرای این برنامه را داریم.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.