سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
دوشنبه 1403/02/24
ی, 1403/02/09 - 13:11

جلسه توجیهی برنامه های سال ۱۴۰۳ سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری بسیج

به گزارش کوله بار، جلسه توجیهی برنامه های سال ۱۴۰۳ سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری بسیج با حضور مسئول و مدیران سازمان و مسئولین استانی اردویی برگزار شد.

سردار مجید سوری مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج ضمن قدر دانی از اقدامات صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ مهمترین اولویت های اجرای برنامه های سال ۱۴۰۳ را تشریح نمودند و بر اهمیت اقدامات در راستای اعتلا برنامه های سازمان را مورد  تاکید دادند.

در این جلسه عملکرد سال ۱۴۰۲ و اثربخشی برنامه ها مورد برسی و تبادل نظر قرار گرفت و حاضرین بر  اهمیت و جذابیت برنامه ها ۱۴۰۳  تاکید کردند و  به تشریح انتظارات پرداختند.

مدیرت های تخصصی ضمن بیان عناوین مربوط به مدیریت به سوالات و ابهامات برنامه های ۱۴۰۳ پاسخ دادند و بر اشراف و نظارت  دقیق بر اجرای برنامه ها تاکید کردند.

در این جلسه به تشریح برگزاری  اردوهای رویداد محور راهیان نور با توجه به عملیات های مهم و فرماندهان شهید شاخص به عنوان اردوهای ابتکاری پرداخته شد.

موضوع تداوم ارتباط با زائرین، گروه های جهادی خادم شهدا و توسعه شبکه خادمین شهدا از دیگر موضوعات در حوزه راهیان نور بود.

همچنین در حوزه گردشگری تعالی بخش به موضوعات جشنواره های بومی محلی، توسعه بومگردی و هدایت گردشگران به نقاط هدف گردشگری تعالی بخش اشاره شد و موضوع اردوهای مناسبتی و نقش آفرینی در برنامه اربعین حسینی از دیگر مواردی بود که در این جلسه بیان شد.

در ادامه این جلسه در حوزه رسانه و استفاده از ظرفیت های استانی برای تقویت آن اشاره و به موضوع فضاسازی مناسب فرهنگی، توجه به جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور و همچنین همایش تجلی اخلاص و موضوع فعال سازی قرارگاه تعالی بخش، ستاد پشتیانی راهیان نور و  اشراف مورد تاکید قرار گرفت.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.