سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
یکشنبه 1403/02/09
ج, 1400/12/13 - 18:49

حضور دانشجویان در مسیر راهیان نور بعد از ۲ سال

دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در آخرین روز‌های اسفند مهیای برگزاری اردو‌های راهیان نور پس از ۲ سال وقفه هستند.

به گزارش کوله بار، آخرین ماه سال ۱۴۰۰ به نیمه رسیده است. هوای اسفند بهاری شده و جوانه سبز روی شاخه‌های درختان کم کم دیده می‌شود. آموزش حضوری در دانشگاه‌ها با شیوع امیکرون تا حد زیادی تعطیل شد. امتحانات پایان ترم حضوری بود، اما شروع ترم جدید به صورت مجازی برگزار شد و وعده بازگشایی دانشگاه‌ها به پس از تعطیلات نوروز محول شده است. البته با توجه به سفر‌های نوروزی و احتمال شیوع دوباره ویروس در سراسر کشور، ممکن است باز هم دانشگاه‌ها میل به برگزاری کلاس‌ها به صورت غیرحضوری داشته باشند. هرچند وزارت علوم و وزارت بهداشت با تأکید ستاد ملی مقابله با کرونا، تأکید دارند که کلاس‌های درسی در دانشگاه‌ها و مدارس به حالت عادی بازگر

شیوع امیکرون بر فعالیت‌های دانشجویی هم تأثیر گذاشته و با اینکه پس از دو سال قرار است بار دیگر اردو‌های راهیان نور برگزار شوند، اما برگزاری این اردو‌ها وابسته به این است که شیوع امیکرون کاهش یافته باشد و شرکت کنندگان سه دوز واکسن دریافت کرده باشند.

با این حال ثبت نام از دانشجویان برای حضور در اردو‌های راهیان نور آغاز شده و البته از هفته آینده و نیمه دوم اسفند، برخی کاروان‌ها حرکت خود را به سمت غرب آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.