سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/05/06
س, 1402/12/08 - 14:02
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش بوشهر:

حضور ۴۰ هزار دانش آموز در اردوهای راهیان پیشرفت

به گزارش کوله بار، محمود حقدوست معاون معاون آموزش و پرورش استان بوشهر در جمع خبرنگاران با تبریک ایام و یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: در هفته تربیت اسلامی در همه ۱۸ مناطق از طلایه‌داران تربیت و آموزش تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تحصیلی شناسایی مربی طراز انقلاب اسلامی در دستور کار قرار گرفت که در هفته جاری مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

حق دوست افزود: در سال جاری ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تجهیزاتی خریداری و در مدارس حاشیه نشین توزیع شد‌. هدف توزیع بین شهرستان‌هایی بود که بیشترین آسیب اجتماعی دارند.

معاون پرورشی استان بوشهر تصریح کرد: همه برنامه‌ها و اهداف تحت عنوان سه موضوع با محور مردمی‌ سازی انجام شد. در این طرح گروه‌های جهادی، مردم و خیرین می‌توانند در این موضوعات به آموزش و پرورش کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره شهدای دانش‌آموز، تربیت دانش‌آموز طراز انقلاب اسلامی، سازماندهی حوزه های پرورشی، دارای اردوگاه‌های فرهنگی، فعال شدن مرکز‌های مشاوره‌ای، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و غیره از مهمترین برنامه‌های سال جاری بوده است‌.

وی گفت: در حال پیگیری هستیم زمین چمن در خانه یاری‌گران ایحاد شود. در سال جاری ۷۰۰ مورد پاسخ‌گو مشکلات خانواده دانش‌آموزان بودیم.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش بوشهر با بیان اینکه آزمون‌های ماده ۲۵ سال‌ها بود که برگزار نشد، تاکبد کرد: در دولت جدید سهمیه بندی شد که در سه حوزه فعالیت خواهند کرد. مشاور، مربی امور تربیتی و مشاور، مربی سبک زندگی و مشاور است که استان بوشهر ۲۸۲ نفر سهمیه دارد. در حال حاضر با برنامه‌ریزی ریزی که صورت گرفته است، ۱۰۰۰ نفر مربی فعال در حوزه پرورشی داریم.

حق دوست با اشاره به راهیان نور، اذعان کرد: در سال جاری بیش از ۸ هزار دانش آموز و ۵۰۰ نفر همکاران به اردو راهیان نور اعزام شد و حدود ۴۰ هزار دانش آموز به اردو راهیان پیشرفت اعزام شده است‌.

معاون پرورشی استان بوشهر با بیان اینکه امسال ۱۰ هطار دانش‌آموز در اعتکاف شرکت کردند، بیان کرد: اردوهای یک‌روزه و چند‌روزه با حضور ۲۵۰ هزار دانش آموز تحت عنوان اردو بدون کیف انجام شده است.

وی با تاکید اینکه باید در انتخابات شرکت کنیم، گفت: همایش جهاد تبیین با حضور ۸ هزار نفر برگزار شد و با توجه به رویداد انتخابات ستاد حضور حداکثری تشکیل شد که پویش‌های مختلفی اجرا خواهد شد. ۱۵ هزار نفر در سراسر استان بوشهر رای اولی داریم.

حق دوست بیان کرد: در ماه مبارک رمضان نوای ملکوت دانش‌آموزی خواهیم داشت که در دارالقرآن آل‌یاسین و حسینیه عاشقان ثارالله حضور خواهند داشت.
انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.