سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/05/06
ش, 1401/12/27 - 14:04
مسئول فرهنگی بنیاد بین‌المللی احیای فرهنگ خمس در گفتگو با کوله‌بار:

دیدار از مناطق جنگی و صحنه‌های ایثار و شهادت یک ضرورت است

مسئول فرهنگی بنیاد بین‌المللی احیای فرهنگ خمس گفت: در چنین شرایطی برگزاری کاروان های راهیان نور برای نشان دادن صحنه های مقاومت و ایثار در مناطق جنگی که جوانان ما، در طول دفاع مقدس ان صحنه ها را افریدند به جهت بازگرداندن بسیاری از جوانان ما که دچا ر فریب خوردگی شده اند و حفظ کسانی که الان در جبهه مقاومت هستند، یک ضرورت است.

 محمدرضا نعیم‌آبادی مسئول فرهنگی بنیاد بین‌المللی احیای فرهنگ خمس در گفتگو با خبرنگار کوله‌بار گفت: در شرایط حساسی هستیم، به گفته رهبری؛ دشمن وارد جنگ ترکیبی با ما شده است البته که مخاصمه دشمن با ما مسئله جدیدی نیست و از روز اول شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی منافعشان با خطرروبرو شد و به روشهای  مختلف با نظام اسلامی مقابله کردند ولی امروزه هجمه ای به پیکیره نظام وارد می شود که بی سابقه است.

وی ادامه داد: جنگ ترکیبی معنایش این است که ترکیبی از مداخله ها، هجمه ها  به نظام اسلامی در حال انجام است و ما را از نظر اقتصادی تحت فشار قرار داده‌اند و تحریم به این شکل بر کشور ما بی سابقه است در حالی که در دوران دفاع مقدس دچار چنین تحریمی نبودیم اما الان چند سالی است که تحت سخت ترین شرایط تحریمی زندگی می کنیم.

محمدرضا نعیم‌آبادی افزود: از جهت فرهنگی تهاجم دشمن به اشکال مختلف صورت می گیرد و نوک حمله تهاجم فرهنگی جدید، جوانان به ویژه دختران و زنان ما هستند.

وی با اشاره به اهمیت جامعه زنان و هدف قرار دادن آن توسط دشمن عنوان کرد: در چنین شرایطی برگزاری کاروان های راهیان نور برای نشان دادن صحنه های مقاومت و ایثار در مناطق جنگی  که جوانان ما، در طول دفاع مقدس ان صحنه ها را افریدند به جهت بازگرداندن بسیاری از جوانان ما که دچا ر فریب خوردگی شده اند و حفظ کسانی که الان در جبهه مقاومت هستند، یک ضرورت است.

انتهای پیام/خ

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.